مسعود فروتن: تلویزیون حکم پدرم را دارد

او سپس درباره ساخت سری جدید این برنامه موسیقی محور یادآور شد: «شب‌کوک» در سری جدید قطعا تغییراتی خواهد داشت. این برنامه به جای بزرگتری خواهد رفت و با سالن بزرگتر و مخاطبان بیشتر ساخته خواهد شد. فروتن درباره این برنامه اظهار کرد: «شب کوک» روش بدی نبود این برنامه طرفداران خودش را داشت داورانی …

او سپس درباره ساخت سری جدید این برنامه موسیقی محور یادآور شد: «شب‌کوک» در سری جدید قطعا تغییراتی خواهد داشت. این برنامه به جای بزرگتری خواهد رفت و با سالن بزرگتر و مخاطبان بیشتر ساخته خواهد شد.

مسعود فروتن: تلویزیون حکم پدرم را دارد

فروتن درباره این برنامه اظهار کرد: «شب کوک» روش بدی نبود این برنامه طرفداران خودش را داشت داورانی که مقابل شرکت‌کنندگان و مخاطبان می‌نشستند و هر کدام طرفداران خودشان را داشتند.

فروتن درباره اینکه عنوان می‌شود شب کوک به تقلید از برنامه‌های خارجی ساخته شده است، نیز اظهار کرد: این برنامه مدل‌های مختلفی دارد و هر کشوری بنا به سلیقه خود این برنامه را می‌سازد. ما هم ایرانی آن را ساختیم و خیلی خوب هم درخشید.

وی سپس اظهار کرد: در این برنامه همه چیز سر جای خودش است دو تهیه‌کننده جوان این برنامه جزو بهترین تهیه‌کنندگان جوانی بودند که کارشان را درست ایفا کردند. مجری این برنامه باربد بابایی نیز کسی است که هم مجری‌گری بلد است و هم در عرصه موسیقی کار کرده است.

او با اشاره به اینکه مدیران تلویزیون پشتیبان «شب کوک» بوده‌اند، بیان کرد: مدیران تلویزیون بهترین زمان را برای پخش این برنامه در نظر گرفتند و شاید این برنامه بعد از سال‌ها تنها برنامه‌ای بود که با ساخت آن دغدغه کمتری را برای ما ایجاد می‌کرد.

او سپس گفت: خیلی از مخاطبان سختی کار تلویزیون را به جان می‌خریدند تا در این برنامه ساعت‌ها حضور داشته باشند.

فروتن در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود از اجرای ویژه برنامه تحویل سال رادیو گفت‌وگو خبر داد.

او در پایان ارزیابی‌اش از تلویزیون و سالی که گذشت را اینگونه مطرح کرد: من تلویزیون را دوست دارم جایی که همچنان در آنجا کار می‌کنم و حاضر نیستم آن را با هیچ شبکه خارجی عوض کنم.

مسعود فروتن همچنین بیان کرد: تلویزیون خانه من است، ۴۰ سال سنم را در تلویزیون گذراندم سال‌های جوانی تا به حالا و همچنان هم در کارم. تلویزیون حکم پدر و مادرم را دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا