مصرف بنزین کشور سر به فلک کشید

استان های تهران با ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر، اصفهان با پنج میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر، فارس با پنج میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر و کرمان با چهارمیلیون و ۱۰۰ هزار لیتر به ترتیب بیشترین مصرف روزانه را به خود اختصاص دادند. مصرف نفتگاز نیز در روز دوشنبه (دوم فروردین ماه ۹۵) با …

استان های تهران با ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر، اصفهان با پنج میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر، فارس با پنج میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر و کرمان با چهارمیلیون و ۱۰۰ هزار لیتر به ترتیب بیشترین مصرف روزانه را به خود اختصاص دادند.

مصرف نفتگاز نیز در روز دوشنبه (دوم فروردین ماه ۹۵) با ۳۰ درصد کاهش به ۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر رسید.

شایان ذکر است که مصرف بنزین کل کشور یکشنبه (یکم فروردین ماه ۹۵) با ۲۳ میلیون لیتر کاهش نسبت به روز شنبه (٢٩ اسفندماه) به ۸۱ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر رسید.

بر اساس این گزارش، استانهای تهران با ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر، اصفهان با پنج میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر، فارس با پنج میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر و خراسان رضوی با چهارمیلیون و ۴۰۰ هزار لیتر به ترتیب بیشترین مصرف روزانه را یکشنبه (یکم فروردین ماه ۹۵) به خود اختصاص دادند.

همچنین.مصرف نفتگاز در یکشنبه (یکم فروردین ماه ۹۵) با ۳۱ درصد کاهش به ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر رسید.

این در حالی است که مصرف بنزین کل کشور شنبه (۲۹ اسفندماه ٩٤) با افزایش ۱۵ میلیون لیتری نسبت به روز جمعه به ۱۰۴ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر رسید که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ٩٣، ۱۱ درصد رشد نشان می دهد.

بر اساس این گزارش، استانهای تهران با ۱۶ میلیون لیتر، اصفهان با هفت میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر، فارس با هفت میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر و کرمان با چهار میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر به ترتیب بیشترین مصرف روزانه را در روز شنبه (۲۹ اسفندماه) به خود اختصاص داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا