تذکر درباره اجرای ضعیف اقتصاد مقاومتی

اسحاق جهانگیری بعد از ظهر امروز در نشست مشترک شورای برنامه ریزی استان کرمان و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت عملکرد دستگاهها بر اساس تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ارزیابی می شود و چنانچه مدیری در این زمینه ضعیف عمل کند عزل خواهد شد . رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی افزود اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵ …

اسحاق جهانگیری بعد از ظهر امروز در نشست مشترک شورای برنامه ریزی استان کرمان و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت عملکرد دستگاهها بر اساس تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ارزیابی می شود و چنانچه مدیری در این زمینه ضعیف عمل کند عزل خواهد شد .

رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی افزود اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵ موضوع اصلی کار همه دستگاه های اجرایی است و استان ها هم باید در این حوزه با هم رقابت کنند. وی با بیان اینکه در سال جاری به دنبال اصلاحات ساختاری در حوزه اقتصادی کشور خواهیم بود، گفت: تک نرخی کردن ارز، رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید و مدیریت منابع خارجی را در سال جاری اجرایی می کنیم.

وی ایستادگی در برابر تحریم ها را نیز از دیگر اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
معاون اول رئیس جمهور که در سفری غیر رسمی به کرمان آمده است پیش از ظهر امروز نیز از روند اجرای برخی طرحهای توسعه شهری در کرمان و ترمیم آثار تاریخی در این شهر دیدن کرد .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا