عامل حملات بروکسل مشخص شد

منابع خبری از وقوع ۲ انفجار انتحاری در فرودگاه بروکسل و یک انفجار دیگر در متروی این شهر در نزدیکی نهادهای اتحادیه اروپا خبر دادند؛ تاکنون خبرها حاکی از کشته شدن ۲۸ تن و مجروحیت ۹۰ نفر است. در اولین حادثه، دو انفجار انتحاری تقریبا همزمان فرودگاه «زاون‌تِم» بروکسل را هدف قرار داد. شبکه ان‌بی‌سی‌نیوز …

منابع خبری از وقوع ۲ انفجار انتحاری در فرودگاه بروکسل و یک انفجار دیگر در متروی این شهر در نزدیکی نهادهای اتحادیه اروپا خبر دادند؛ تاکنون خبرها حاکی از کشته شدن ۲۸ تن و مجروحیت ۹۰ نفر است.

در اولین حادثه، دو انفجار انتحاری تقریبا همزمان فرودگاه «زاون‌تِم» بروکسل را هدف قرار داد.

شبکه ان‌بی‌سی‌نیوز نیز به نقل از منابع امنیتی بلژیکی از وقوع چندین تلفات در پی این دو انفجار خبر داد. پلیس بلژیک به صورت رسمی از جان باختن یک تن و زخمی شدن چندین نفر دیگر خبر داده است.

اما برخی منابع خبری به نقل از نیروهای آتش‌نشانی بروکسل اعلام کرده‌اند که بر اثر این دو انفجار دستکم ۱۳ تن کشته و ۳۵ نفر دیگر زخمی شده‌اند. (در انفجار مترو نیز ۱۵ تن دیگر کشته و ۵۵ نفر زخمی شدند).

گزارش‌ها حاکی از این است که فرودگاه بروکسل هدف حمله تروریستی قرار گرفته است.

به گفته برخی منابع خبری این انفجارها در محوطه پروازهای خروجی شرکت «أمریکن ایرلاینز» (American Airlines) در فرودگاه زاون‌تِم بروکسل رخ داده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا