آخر هفته آفتابی برای اکثر نقاط ایران

احد وظیفه افزود: براساس مشاهدات و نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی امروز سه شنبه، بارندگی در مرکز و نیمه شرقی کشور تداوم خواهد یافت که گاهی با رعد و برق و وزش باد و در مناطق مرتفع و جاده های کوهستانی البرز و زاگرس با بارش برف همراه خواهد بود. بارش باران در بعد …

احد وظیفه افزود: براساس مشاهدات و نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی امروز سه شنبه، بارندگی در مرکز و نیمه شرقی کشور تداوم خواهد یافت که گاهی با رعد و برق و وزش باد و در مناطق مرتفع و جاده های کوهستانی البرز و زاگرس با بارش برف همراه خواهد بود. بارش باران در بعد از ظهر امروز در جنوب بوشهر، فارس، هرمزگان و سپس در جنوب سیستان و بلوچستان گاهی به شکل رگبار و رعد و برق خواهد بود.

وی ادامه داد: منطقه بارش در چهارشنبه محدود به شرق کشور خواهد شد و به تدریج صبح پنجشنبه از کشور خارج می شود. سه شنبه در استان های خراسان شمالی، سمنان، غرب خراسانرضوی و جنوب و غرب استان فارس و شرق هرمزگان و چهارشنبه غرب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان بارش گاهی به شکل رگباری با رعد و برق پیش بینی می شود و در برخی نقاط با احتمال وقوع تگرگ است. چهارشنبه در شرق کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد شدید ۳۰ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود و احتمال گرد و خاک و کاهش دید به شکل موقت وجود دارد.

همچنین طی سه شنبه شب تا چهارشنبه در تهران، البرز، قم، جنوب سمنان و شمال اصفهان، گاهی وزش باد شدید از سمت غرب تا شمال غرب ۳۰ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت پیش بینی می شود. سواحل شرقی خزر در مازندران و گلستان امروز گاهی با بارش باران خواهد بود و به تدریج با کاهش ابر در چهارشنبه دمای هوا در سواحل دریای ۶ درجه سلسیوس افزایش خواهد یافت. چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس مواج پیش بینی می شود. در روز پنجشنبه بیشتر نقاط کشور با هوای آفتابی زیبای بهاری خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا