نهاوندیان: سال ۹۵ آغاز خیز اقتصادی است

رئیس دفتر رئیس جمهور، تاکید کرد: همه پیش‌بینی‌ها این است که متوسط رشد ما حداقل ۵ درصد خواهد بود که تقریبا ۲ برابر رشد متوسط ۱۰ ساله کشور است؛ لذا این آغاز یک خیز اقتصادی خواهد بود. وی با تاکید براینکه همه تلاش‌های دولت به رشد و اشتغال متمرکز خواهد بود، ادامه داد: هدف این …

رئیس دفتر رئیس جمهور، تاکید کرد: همه پیش‌بینی‌ها این است که متوسط رشد ما حداقل ۵ درصد خواهد بود که تقریبا ۲ برابر رشد متوسط ۱۰ ساله کشور است؛ لذا این آغاز یک خیز اقتصادی خواهد بود.

وی با تاکید براینکه همه تلاش‌های دولت به رشد و اشتغال متمرکز خواهد بود، ادامه داد: هدف این است که مشکل متراکم بیکاری که از سال‌های گذشته مانده را به حرکت فزاینده اشتغال تبدیل کنیم تا جوانان ما با نگاه امیدوارانه‌تری به آینده پس از تحصیل خود نگاه کنند.

نهاوندیان همچنین در خصوص تذکر رهبرانقلاب در مورد رفت آمدهای خارجی و در پاسخ به این سوال که تاکنون سفر هیات های خارجی چه نتایج ملموسی داشته است؟ گفت: این تذکر بسیار به جا، بلافاصله به همه طرف‌های مذاکره منتقل شده و بسیار کمک می‌کند برای اینکه آثار مطلوب این مذاکرات هر چه سریعتر به دست بیاید.

وی خاطرنشان کرد: آنچه تابحال در برجام انجام شده، برداشتن مانع است اما حرکت در مسیر برای رسیدن به مقصد متناسب با آن حوزه‌ها، زمان طبیعی خود را می‌برد. گام به گام در این مسیر حرکت رو به جلو انجام شده و باید بر سرعت این حرکت افزود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا