اولین فیلم ۳ میلیاردی سینما در سال ۹۵

حبیب اسماعیلی مدیر پخش فیلم «رسانه فیلمسازان» با اشاره به فروش ۲ فیلم سینمایی «کفش هایم کو؟» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی گفت: اکران «کفش هایم کو؟»  از پنجشنبه ۲۷ اسفندماه ۹۴ آغاز شد و با توجه به اینکه تعداد سالن های اندکی در اختیار این فیلم قرار …

حبیب اسماعیلی مدیر پخش فیلم «رسانه فیلمسازان» با اشاره به فروش ۲ فیلم سینمایی «کفش هایم کو؟» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی گفت: اکران «کفش هایم کو؟»  از پنجشنبه ۲۷ اسفندماه ۹۴ آغاز شد و با توجه به اینکه تعداد سالن های اندکی در اختیار این فیلم قرار گرفته است، تا امروز نزدیک به ۴۰ میلیون تومان فروش داشته است. البته فروش این فیلم از روز گذشته بهتر شده است.

اولین فیلم 3 میلیاردی سینما در سال 95

این تهیه کننده سینما تاکید کرد: «کفش هایم کو؟» یک اثر سینمایی جذاب و بسیار شریف است و می تواند در بین مخاطبان جا باز کند. البته در تلاش هستیم تا سالن های بیشتری را برای این فیلم در اختیار بگیریم.

اسماعیلی گفت: جدیدترین ساخته کیومرث پوراحمد در تهران با ۱۸ سالن و در مشهد با ۲ سالن به اکران خود ادامه می دهد. البته بخشی از سینماهای تهران به صورت چرخشی و یا تک سانس این فیلم را نشان می دهند.

وی با اشاره به فیلم «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی و فروش بالای این فیلم در سینماهای کشور، توضیح داد: فیلم هایی از این دست که مورد استقبال مردم قرار می گیرد، سبب می شود تا سینماها نیز تمایل بیشتری به اکران آن داشته باشند.

مدیر پخش «رسانه فیلمسازان» ادامه داد: «من سالوادور نیستم» از فروش بسیار خوبی برخوردار است، به گونه ای که شب گذشته دوشنبه دوم فرودین ماه نزدیک ۱۵۰ میلیون تومان فروش داشت. فروش کلی این فیلم در تهران و شهرستان ها ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

حبیب اسماعیلی در پایان گفت: خوشبختانه سال جدید با فروش مناسب فیلم ها مواجه شدیم و می توان گفت که گیشه سینمای ایران رونق پیدا کرده است، امیدوارم سینمای ایران چنین شرایطی را تا پایان سال در اختیار داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا