عیدانه عبدالرضا اکبری به فرزندانش

عبدالرضا اکبری بازیگر سریال های خاطره انگیزی چون «باغ گیلاس» و «تولدی دیگر» برای همکارانش آرزو می کند، سال جدید در همه قراردادها دو طرف به مسئولیت ها و تعهدات شان درست عمل کنند. عبدالرضا اکبری بازیگر تلویزیون و سینما که اخیرا با مجموعه تلویزیونی «شیوع» در تلویزیون دیده شد آغاز سال نو را به …

عبدالرضا اکبری بازیگر سریال های خاطره انگیزی چون «باغ گیلاس» و «تولدی دیگر» برای همکارانش آرزو می کند، سال جدید در همه قراردادها دو طرف به مسئولیت ها و تعهدات شان درست عمل کنند.

عبدالرضا اکبری بازیگر تلویزیون و سینما که اخیرا با مجموعه تلویزیونی «شیوع» در تلویزیون دیده شد آغاز سال نو را به مردم ایران تبریک گفت بیان کرد: سال ۱۳۹۵ هم آمد و امیدوارم برای همه مردم سال خوب و پر رونقی باشد. همچنین برای همکارانم آرزو دارم در قراردادهایی که امسال می بندند شاهد تعهدات دو طرف باشند و همه به وظایفی که دارند و قول هایی که می دهند عمل کنند.

عیدانه عبدالرضا اکبری به فرزندانش

وی افزود: نوروز باستانی و ریشه دار ما بهانه ای برای یادآوری این است بدانیم که بودیم، چه افتخاراتی را به خود دیدیم و بعد از این چگونه می توانیم خودمان هم مایه مباهات این کشور باشیم. روزهای آخر سال معمولا حساب و کتاب می کنیم ببینیم عمرمان را چگونه پشت سر گذاشتیم کاش اول سال هم حساب و کتابی با خودمان داشته باشیم و ببنینیم برای سال جدید چه باید و نبایدهایی برای خودمان بگذاریم.

بازیگر «معمای شاه» گفت: آرزو می کنم ناراحتی های ما در سال جدید کمتر شود. قراردادهایی ببندیم که دوطرفه اجرا شود چون تعهد یک طرفه فقط دل چرکینی می آورد و نتیجه دیگری ندارد. به همان اندازه که روزگار نو می شود تفکر ما هم ارتقا یابد و در عادت های کهنه و غلطی که ما را از رسیدن به بهترین ها دور نگه می داشت نمانیم.

وی که نوروز را با مجموعه «عید آن سال ها» به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر نیز تجربه کرده است در این باره گفت: این مجموعه جزو معدود تولیداتی است که عید و زمانه را با هم مرور می کند. تقریبا هر روزی که سر این کار بودم حال و هوای نوروز داشتم و چون قصه مرور خاطرات یک خانواده از سال ۱۲۹۹ تا ۱۳۷۸ روایت می شد برایم جالب بود که نوروز در فضای سال هایی که نبودم را لمس می کردم. مجموعه پر خاطره عید آن سال ها» که متاسفانه زمان پخش مناسبی هم برایش در نظر گرفته نشد همه خاطرات کار و نوروز من است که نمایی از فرهنگ، جامعه و سیاست یه برحه تاریخی را به نمایش درآورد.

اکبری در پایان یادآور شد: خانواده در زندگی از همه چیز مهمتر است. ما ایرانیان سنت های خانوادگی زیبایی داریم و خوشبختانه علی رغم همه مشکلات همچنان توانستیم بر این سنت های زیبا وفادار باشیم. امیدوارم بتوانیم فرزندان و نسل های آینده را نسبت به ادای فرهنگ و سنت ایرانی متعهد کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا