مک بوک پروهای جدید اپل با پردازنده اسکای لیک و ضخامت مک بوک ایر ماه جولای روانه بازار می‌شوند

موبنا- دیجی تایمز گزارشی منتشر کرده که براساس آن اپل در نظر دارد تا نسل جدید مک‌بوک‌ پروهای خود را با بدنه‌ای باریک‌تر در تابستان سال جاری میلادی روانه‌ی بازار کند. شماری از گمانه‌ها حکایت از دارد که احتمالا در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اپل شاهد رونمایی از این لپ‌تاپ‌های جدید خواهیم بود. با نگاهی …

موبنا- دیجی تایمز گزارشی منتشر کرده که براساس آن اپل در نظر دارد تا نسل جدید مک‌بوک‌ پروهای خود را با بدنه‌ای باریک‌تر در تابستان سال جاری میلادی روانه‌ی بازار کند. شماری از گمانه‌ها حکایت از دارد که احتمالا در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اپل شاهد رونمایی از این لپ‌تاپ‌های جدید خواهیم بود.

با نگاهی به نقشه‌ی راه اینتل در مورد عرضه‌ی پردازنده‌های نسل جدید خود که اسکای لیک نام دارد، انتظار می‌رود اپل در آینده‌ی نزدیک اقدام به عرضه‌ی مک بوک پروهای نسل بعدی خود کند. اصلی‌ترین ویژگی پردازنده‌های نسل ششم اینتل، بهره‌وری و بهینه شدن مصرف است که امکان استفاده از این پردازنده‌ها را در فرم فکتوری بسیار باریک ممکن می‌کند.

سال گذشته نیز گزارشی توسط Economic Daily منتشر شد که حکایت از عرضه‌ی نسل جدید مک بوک ایرهای اپل در ماه ژوئن داشت. با کنار هم قرار دادن این دو گزارش و تکمیل تکه‌های پازل نسل جدید مک‌بوک‌های اپل، به نظر می‌رسد کاپرتینویی‌ها در نظر دارند تا این محصولات خود را به واسطه‌ی بهره‌گیری از تراشه‌ی اسکای لیک این کمپانی در فرم فکتور مک بوک ایر‌های خود روانه‌ی بازار کند. شنیده‌ها گویای این موضوع است که مک بوک‌های جدید از نظر طراحی شبیه به مک بوک ۱۲ اینچی عرضه شده در سال قبل خواهند بود، با این تفاوت که ضخامت آن همچون مک بوک ایر می‌شود.

سرنوشت مک بوک ایر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، چراکه به نظر می‌رسد اپل در نظر دارد تا تغییرات گسترده‌ای را در طیف محصولات خود ایجاد کند و تا این لحظه نیز تقریبا خبری از آیپد ایر نیست. بنابر شنیده‌ها، اپل در نظر دارد تا مک بوک جدید مجهز به نمایشگر رتینا و آیپد پرو را به جای به عنوان طیف محصولات جدید روانه‌ی بازار کند.

منبع:زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا