دادگاه عالی آمریکا، اعتراض سامسونگ به جریمه ۵۴۸ میلیون دلاری را بررسی می‌کند

موبنا- دادگاه عالی آمریکا تصمیم گرفت تا به درخواست سامسونگ که سه ماه پیش ارایه شد پاسخ مثبت دهد، در این درخواست سامسونگ نسبت به جریمه‌ی ۵۴۸ میلیون دلاری اعتراض کرد و درخواست داد که این پرونده مجددا مورد بررسی قرار گیرد. جریمه‌ی سامسونگ به خاطر نقض حق اختراع‌ها و پتنت‌های اپل در ساخت محصولات …

موبنا- دادگاه عالی آمریکا تصمیم گرفت تا به درخواست سامسونگ که سه ماه پیش ارایه شد پاسخ مثبت دهد، در این درخواست سامسونگ نسبت به جریمه‌ی ۵۴۸ میلیون دلاری اعتراض کرد و درخواست داد که این پرونده مجددا مورد بررسی قرار گیرد. جریمه‌ی سامسونگ به خاطر نقض حق اختراع‌ها و پتنت‌های اپل در ساخت محصولات خودش باید پرداخت شود. سامسونگ در درخواست خودش اعلام کرده است که هییت تصمیم گیرنده‌ی جریمه به خوبی از جزییات حق اختراع‌های اپل در طراحی محصولات آگاه نشده بودند.

در ادامه سامسونگ به میزان جریمه‌ی تعیین شده اعتراض کرده است و اعلام کرده است پرداخت جریمه‌ای چند برابری نسبت به سود به دست آمده از فروش محصولات مورد بحث ناعادلانه است.

در حدود یک ماه پیش دادگاه عالی آمریکا در پرونده‌ی دیگری تصمیم گرفته شده قبلی مبنی بر جریمه‌ی ۱۱۹.۶ میلیون دلاری سامسونگ را ناعادلانه خواند و این جریمه حذف شد. حال سامسونگ امید دارد تا در این پرونده نیز اتفاقی مشابه رخ دهد.

منبع:زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا