کشته شدن ۴۰ داعشی در الانبار عراق

سرتیپ «علی ابراهیم دبعون» فرمانده عملیات جزیره عراق افزود: جنگنده – بمب افکن های ائتلاف با حمایت اطلاعاتی عملیات جزیره مواضع اصلی گروه تروریستی داعش در منطقه «دولاب» واقع در ۷۰ کیلومتری غرب رمادی را بمباران کردند. دبعون گفت: عملیات نظامی نیروهای عراقی برای آزاد سازی کامل شهر «هیت» همچنان ادامه دارد و نبروهای عراقی …

سرتیپ «علی ابراهیم دبعون» فرمانده عملیات جزیره عراق افزود: جنگنده – بمب افکن های ائتلاف با حمایت اطلاعاتی عملیات جزیره مواضع اصلی گروه تروریستی داعش در منطقه «دولاب» واقع در ۷۰ کیلومتری غرب رمادی را بمباران کردند.

دبعون گفت: عملیات نظامی نیروهای عراقی برای آزاد سازی کامل شهر «هیت» همچنان ادامه دارد و نبروهای عراقی به سمت مرکز این شهر در حال پیشروی هستند.

شهر هیت در غرب استان الانبار در هفته های گذشته شاهد عملیات نظامی نیروهای عراقی است و تا کنون بخش هایی از این شهر از عناصر تروریست ها پاکسازی شده است.

از سوی دیگر فرماندهی دجله امروز اعلام کرد که نیروهای عراقی در عملیاتی در شمال شرق و شرق بعقوبه ۳ مخفیگاه گروه تروریستی داعش را منهدم کرده اند.

عراق از خرداد ماه سال (۹۳) تاکنون با بحران ناشی از اشغال مناطق زیادی از شهرهای شمال و غرب خود توسط گروهک تروریستی داعش مواجه بوده است.

نیروهای مردمی و ارتش عراق در چند ماه اخیرموفق شده اند چند شهر این کشور از جمله رمادی و تکریت را از دست تروریست های تکفیری داعش آزاد کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا