بمباران شدید داعش در موصل

سرتیپ الجبوری درباره نیروهای شرکت کننده در عملیات آزادسازی شهر «موصل» نیز گفت: حیدر العبادی به عنوان نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق مشخص خواهد کرد که چه نیروهایی در عملیات آزادسازی شهر موصل، پایگاه داعش در عراق مشارکت خواهند کرد. فرمانده عملیات آزادسازی استان نینوا افزود: تمام نیروها از جمله حشد شعبی، …

سرتیپ الجبوری درباره نیروهای شرکت کننده در عملیات آزادسازی شهر «موصل» نیز گفت: حیدر العبادی به عنوان نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق مشخص خواهد کرد که چه نیروهایی در عملیات آزادسازی شهر موصل، پایگاه داعش در عراق مشارکت خواهند کرد.

فرمانده عملیات آزادسازی استان نینوا افزود: تمام نیروها از جمله حشد شعبی، پیشمرگه و نیروهای پلیس محلی و همچنین نیروهای عملیات ویژه کاندیدای شرکت در این عملیات هستند.

الجبوری خاطرنشان کرد: حملات توپخانه‌ای و هوایی که مرکز تا جنوب موصل در معرض آن قرار دارد، مواضع فرماندهان و سرکردگان داعش و استحکامات این گروه در این نقاط را هدف می‌گیرد.

وی درباره زمان آغاز عملیات آزادسازی موصل نیز گفت: ساعت صفر عملیات به واسطه فرمانده کل نیروهای مسلح عراق مشخص خواهد شد و درحال حاضر نیروهای عراقی هیچ پیشروی و عملیات زمینی در این منطقه ندارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا