بهترین اتفاق سال ۹۴ از نگاه غرضی

سیدمحمدغرضی وزیر نفت دولت جنگ بهترین اتفاق سال ۹۴ را انتخابات اسفندماه دانست و گفت: بهترین اتفاق سال ۹۴ انتخابات هفتم اسفندماه بود که حاکمیت کشور و نظام را بار دیگر تثبیت کرد. این انتخابات نمود اقتدار سیاسی کشور بود که توانست مردم را سرحال و پرتلاش در جریان اجتماعی حفظ کند. وی تصریح کرد: …

سیدمحمدغرضی وزیر نفت دولت جنگ بهترین اتفاق سال ۹۴ را انتخابات اسفندماه دانست و گفت: بهترین اتفاق سال ۹۴ انتخابات هفتم اسفندماه بود که حاکمیت کشور و نظام را بار دیگر تثبیت کرد. این انتخابات نمود اقتدار سیاسی کشور بود که توانست مردم را سرحال و پرتلاش در جریان اجتماعی حفظ کند.

وی تصریح کرد: در واقع سال ۹۴ را باید سال خروش، حضور، مشارکت و نقش آفرینی ملت ایران دانست که بسیار ارزشمند بود و باید به همین حضور پرشور مردم دلبند و امیدوار باشیم.

وی که استانداری خوزستان و کردستان را در کارنامه مسئولیتش دارد، در ادامه این گفتگو به ایام نوروز در دوران جنگ اشاره ای هم کرد و گفت: ایام نوروز برای مردم ایران هرگز تلخ نبوده است حتی در مواقعی که زیر بمباران وسیع دشمن بعثی بودند. خاطرم هست در مقطعی صدام برای تخریب روحیه مردم در ایام نوروز اصفهان را بمباران کرد.

غرضی افزود: همانطور که می دانید اصفهان به دوقسمت شمال و جنوب رودخانه زاینده رود تقسیم می شود، معمولا هواپیماهای عراقی که از جنوب اصفهان وارد شهر می شدند، طرف شمال شهر یا همان شمال رودخانه را بمباران می کردند. خاطرم هست که بچه های اصفهان در خیابان های جنوب فریاد می زدند «صدام خَره اون وَر پُل یادت نَره»

وزیر پست و تلگرام دولت سازندگی اظهار داشت: من در نوروز سال ۶۰ هم استاندار خوزستان بودم، با اینکه آن سال شهر با سیل آوارگان و گرفتاری های جنگ روبرو بود ولی زندگی در شهر جریان داشت و ایام نوروز برای مردم روزهای شادباشی بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا