تجلیل از «جنگ ستارگان» و «مکس دیوانه»

در مراسم جیمسون امپایر ۵ جایزه مهم از جمله جایزه بهترین کارگردانی برای جی.جی.آبرامز، جایزه بهترین جلوه‌های تصویری، جایزه بهترین فانتزی علمی – تخیلی و جایزه بهترین بازیگر مرد و زن تازه‌کار برای جان بویگا و دیزی ریدلی به فیلم «جنگ ستارگان» اهدا شد. در این مراسم ۳ جایزه افتخاری نیز اهدا شد که جایزه …

در مراسم جیمسون امپایر ۵ جایزه مهم از جمله جایزه بهترین کارگردانی برای جی.جی.آبرامز، جایزه بهترین جلوه‌های تصویری، جایزه بهترین فانتزی علمی – تخیلی و جایزه بهترین بازیگر مرد و زن تازه‌کار برای جان بویگا و دیزی ریدلی به فیلم «جنگ ستارگان» اهدا شد.

در این مراسم ۳ جایزه افتخاری نیز اهدا شد که جایزه الهامی امپایر برای بازیگر-کارگردان بریتانیایی پدی کانسیدین از جمله آنها بود. استنلی توچی هم قهرمان امپایر لقب گرفت.

تجلیل از «جنگ ستارگان» و «مکس دیوانه»

الن ریکمن بازیگر «هری پاتر» که چندی پیش درگذشت نیز به عنوان اسطوره امسال امپایر خوانده شد.

آلیسیا ویکاندر به عنوان بهترین بازیگر زن برای بازی در «دختر دانمارکی» انتخاب شد و مت دیمون جایزه بهترین بازیگر مرد را برای نقش‌آفرینی در «مریخی» به خانه برد.

«اسپکتر» جدیدترین فیلم جیمز باند ساخته سم مندس هم به عنوان بهترین فیلم بریتانیایی انتخاب شد و «بازگشته» جایزه بهترین فیلم سال را گرفت.

«تقدیس کردن» هم جایزه بهترین فیلم ترسناک را از آن خود کرد و جایزه بهترین فیلم کمدی به «جاسوس» رسید.

«این انگلیس ۹۰ است» به عنوان بهترین سریال تلویزیونی انتخاب شد و «درون بیرون» جایزه بهترین انیمیشن را از آن خود کرد. فیلمنامه «کسری بزرگ» هم بهترین فیلمنامه شد و «ایمی» جایزه بهترین مستند سال را گرفت. «جهان فردا» نیز به عنوان بهترین فیلم کوتاه انتخاب شد.

البته «مد مکس» هم بی نصیب نماند و چهار جایزه برای بهترین تدوین صدا، بهترین طراحی لباش، بهترین گریم و بهترین طراحی صحنه را به خانه برد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا