تذکر روسیه به آمریکا در پی رد نشست فوری

به گزارش شبکه خبری «المیادین»، وزارت خارجه روسیه نیز در واکنش به این مسئله تأکید کرد که تأخیر آمریکا در پاسخ مشترک به نقض آتش‌بس در سوریه مسئله خطرناکی است و نتایج معکوسی در پی خواهد داشت. رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه نیر امروز اعلام کرد که کشورش حاضر است در مسکو یا هر جای …

به گزارش شبکه خبری «المیادین»، وزارت خارجه روسیه نیز در واکنش به این مسئله تأکید کرد که تأخیر آمریکا در پاسخ مشترک به نقض آتش‌بس در سوریه مسئله خطرناکی است و نتایج معکوسی در پی خواهد داشت.

رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه نیر امروز اعلام کرد که کشورش حاضر است در مسکو یا هر جای دیگر در خصوص نحوه نظارت بر آتش‌بس سوریه، با آمریکایی‌ها مذاکره کند.

این ژنرال روس همچنین هشدار داد که در صورت عدم دریافت پاسخ از سوی آمریکایی‌ها و مشخص نشدن نحوه اجرا  و مراقبت از آتش‌بس سوریه، ارتش روسیه آماده است پاسخ نقض‌های مکرر آتش‌بس را با «زور» بدهد.

این ژنرال روس تأیید کرد که روسیه پیشنهاداتی هم برای اتخاذ تصمیم در خصوص نحوه اجرای آتش‌بس داشته که آنها را در قالب یک پیش‌نیوس برای واشنگتن ارسال کرده ولی هنوز پاسخی دریافت نکرده است.

این فرمانده بلندپایه روس از مذاکرات اخیر با آمریکایی‌ها در پایتخت اردن هم خبری داشت و گفت «مذاکرات امان به ما ثابت کرد که طرف آمریکایی، آمادگی لازم برای گفت‌وگو در خصوص کنترل آتش‌بس را ندارد.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا