اعتراف آیپک به شکست در توافق هسته ای

به گزارش پایگاه اینترنتی «تایمز اسرائیل»، «هووارد کوهر» رئیس گروه آیپک به عنوان یک گروه بزرگ لابی طرفدار رژیم صهیونیستی در آمریکا در سخنرانی خود در نشست این گروه در واشنگتن دی.سی. گفت: ما می‌پذیریم که در موضوع توافق هسته‌ای میان ایران و شش قدرت جهانی شکست خورده‌ای.. وی در عین حال اقدامات آیپک برای …

به گزارش پایگاه اینترنتی «تایمز اسرائیل»، «هووارد کوهر» رئیس گروه آیپک به عنوان یک گروه بزرگ لابی طرفدار رژیم صهیونیستی در آمریکا در سخنرانی خود در نشست این گروه در واشنگتن دی.سی. گفت: ما می‌پذیریم که در موضوع توافق هسته‌ای میان ایران و شش قدرت جهانی شکست خورده‌ای..

وی در عین حال اقدامات آیپک برای جلوگیری از دستیابی به توافق هسته‌ای ایران را ستود و گفت ما در این خصوص به خوبی جنگیدیم. با وجود اختلاف نظرها درباره مساله ایران، دمکرات‌ها و جمهوری‌خواهانی که حامی اسرائیل هستند هدف مشترکی در خصوص محافظت از اسرائیل و اطمینان از تداوم حیات آن برای بلندمدت دارند.

رئیس گروه آیپک همچنین امضای یادداشت تفاهم میان آمریکا و اسرائیل را درباره اعطای کمک‌های امنیتی به آن رژیم در پی امضای توافق هسته‌ای با ایران را خواستار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا