آی‌پد پرو ۹.۷ اینچی اپل رونمایی شد

موبنا- همان‌طور که از شایعات انتظار داشتیم اپل نسخه ۹.۷ اینچی تبلت iPad Pro خود را رونمایی کرد. این تبلت نسبت به آی‌پد ایر ۲ قوی‌تر و با امکانات بیشتری بوده و نسبت به آی‌پد پرو ۱۲ اینچی نیز سبک‌تر و جمع‌وجورتر است.   اگر آی‌پد پرو ۱۲.۲ اینچی اپل برایتان بیش از حد بزرگ، …

موبنا- همان‌طور که از شایعات انتظار داشتیم اپل نسخه ۹.۷ اینچی تبلت iPad Pro خود را رونمایی کرد. این تبلت نسبت به آی‌پد ایر ۲ قوی‌تر و با امکانات بیشتری بوده و نسبت به آی‌پد پرو ۱۲ اینچی نیز سبک‌تر و جمع‌وجورتر است.

 

اگر آی‌پد پرو ۱۲.۲ اینچی اپل برایتان بیش از حد بزرگ، سنگین یا گران است اپل گزینه جدیدتری را برای شما دارد. نسخه ۹.۷ اینچی آی‌پد پرو به‌جای آی‌پد ایر ۳ از راه رسیده تا جایگزین شایسته‌ای برای محبوب‌ترین تبلت اپل باشد.

آی‌پد پرو 9.7 اینچی اپل رونمایی شد

آی‌پد پرو جدید از صفحه‌نمایشی ۹.۷ اینچی مجهز به فناوری True Tone Display بهره می‌برد که می‌تواند با توجه به نور محیط اطراف رنگ و تن صفحه‌نمایش خود را تغییر دهد. در واقع بسته به نوری که در محیط وجود دارد آی‌پد دما و تعادل سفیدی را تغییر خواهد داد.

آی‌پد پرو 9.7 اینچی اپل رونمایی شد

این صفحه‌نمایش همچنین نسبت به آی‌پد ایر ۲ تا ۴۰ درصد نور کمتری را بازتاب می‌دهد و حالا کمترین بازتاب نور را از هر تبلتی در بازار دارد. این ویژگی خوانایی صفحه‌نمایش را در زیر نور آفتاب تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. صفحه‌نمایش آی‌پد پرو جدید همچنین ۲۵ درصد روشنایی بیشتری نیز تولید می‌کند که برای افزایش خوانایی ایده‌آل است.

اپل در این آی‌پد از همان چیپست فوق‌العاده قدرتمند A9X استفاده کرده که ادعا می‌کند عملکرد یک دسکتاپ را خواهد داشت. این چیپست از دو هسته Twister با سرعت ۲.۲۶ گیگاهرتز و یک پردازنده گرافیکی ۱۲ هسته‌ای سفارشی ساخت TSMC استفاده می‌کند. اپل همچنین کیبورد هوشمند جدیدی را شبیه به کیبورد آی‌پد پرو بزرگتر (و البته سرفیس پرو مایکروسافت) عرضه خواهد کرد که به کانکتور هوشمند این تبلت متصل خواهد شد.

آی‌پد پرو 9.7 اینچی اپل رونمایی شد

قلم Apple Pencil که اپل آن را بهترین لوازم جانبی ساخته شده توسط خود می‌خواند با آی‌پد پرو ۹.۷ اینچی نیز سازگار خواهد بود و همچنین تبدیل‌هایی برای اتصال دوربین دیجیتال و یا کارت حافظه SD به این تبلت عرضه خواهد شد.

آی‌پد پرو 9.7 اینچی اپل رونمایی شد

دوربین آی‌پد پرو ۹.۷ اینچی ۱۲ مگاپیکسلی و با بسیاری فناوری‌های آیفون ۶اس مانند Focus Pixels، فلش دوگانه، پردازنده تصاویر جدید، پانورامای ۶۳ مگاپیکسلی و تصاویر زنده است که البته فلش صفحه‌نمایش نیز برای سلفی‌ها در تاریکی و فیلمبرداری ۴K نیز برای آن فراموش نشده است.

آی‌پد پرو 9.7 اینچی اپل رونمایی شد

به نظر می‌رسد این تبلت بهترین تبلت برای عکاسی و فیلمبرداری باشد. به نظر می‌رسد در این تبلت نیز خبری از فناوری لمس سه‌بعدی ۳D Touch وجود ندارد.

آی‌پد پرو 9.7 اینچی اپل رونمایی شد

و سرانجام همان‌طور که انتظار داشتیم این تبلت با ۴ بلندگو برای بهترین کیفیت و بلندی صدا عرضه خواهد شد و رنگ رزگلد نیز به مجموع رنگ‌های خاکستری فضایی، طلایی و نقره‌ای اضافه خواهد شد. آی‌پد پرو ۹.۷ اینچی با قیمت ۵۹۹ دلار برای نسخه وای‌فای تنها ۳۲ گیگابایتی عرضه شده و قیمت نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی با LTE نیز ۷۴۹ و ۸۹۹ دلار خواهد بود. نسخه‌های LTE معمولاً ۱۳۰ دلار گران‌تر هستند اما اپل در این مورد هنوز چیزی اعلام نکرده است. اپل همچنین نسخه جدید آی‌پد پرو ۱۲.۲ اینچی را نیز با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی به قیمت ۱۰۹۹ دلار رونمایی کرد.

آی‌پد پرو 9.7 اینچی اپل رونمایی شد

آی‌پد پرو ۹.۷ اینچی را می‌توانید از پنجم فروردین‌ماه پیش‌خرید کنید و به اعلام اپل زمان عرضه رسمی آن نیز در اپل استورها ۱۲ فروردین خواهد بود.

منبع:فارنت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا