کنسول بازی جدید سونی با قابلیت پخش فوق دقیق تصاویر بازی‌های ویدیویی در راه است

موبنا – به گزارش انگجت، هنوز مشخص نیست کنسول مذکور یک به روزرسانی جزیی است یا نسلی جدید از کنسول های بازی پلی استیشن محسوب می شود، اما تردیدی وجود ندارد که سونی قصد دارد با این به روزرسانی به نبرد کنسول‌های بازی شرکت های رقیب و به خصوص شرکت های مایکروسافت و نینتندو برود. …

موبنا – به گزارش انگجت، هنوز مشخص نیست کنسول مذکور یک به روزرسانی جزیی است یا نسلی جدید از کنسول های بازی پلی استیشن محسوب می شود، اما تردیدی وجود ندارد که سونی قصد دارد با این به روزرسانی به نبرد کنسول‌های بازی شرکت های رقیب و به خصوص شرکت های مایکروسافت و نینتندو برود.

کارشناسان معتقدند همه گیر شدن تلویزیون‌های فوق دقیق ۴K و علاقه بسیاری از مردم به خرید آنها موجب تلاش سونی برای ساخت کنسول جدیدی شده که با این نوع تلویزیون ها سازگار باشد و بتواند تصاویر بازی‌های ویدیویی را با کیفیت منحصر به فرد به نمایش درآورد.

البته کنسول‌های بازی سونی از قبل هم قادر به نمایش باکیفیت تصاویر بازی های ویدیویی بوده‌اند، اما ظاهرا این شرکت می‌خواهد کیفیت تصاویر مذکور را باز هم ارتقا دهد و برخی جزییات فنی خاص را در این مورد به اجرا درآورد. هنوز در مورد زمان عرضه این کنسول‌ها و قیمت آنها اطلاعاتی در دسترس نیست.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا