خودروی رویایی مزدا فقط ۳۱۰۰۰ دلار +عکس

وب‌سایت چرخاتن – امین نقی زاده: کمپانی مزدا خودروی CX-9 را با قیمت ۳۱.۵۲۰ دلار، اواخر فصل بهار در ایالات متحده عرضه خواهد کرد. CX-9 یک خودروی اسپرت بوده که مجهز به چراغهای LED و رینگهایی ۱۸ اینچی است.  مدل معمولی این خودرو دارای صندلی پارچه‌ای، دوربین دید عقب و سیستم سرگرمی اختصاصی مزدا با …

وب‌سایت چرخاتن – امین نقی زاده: کمپانی مزدا خودروی CX-9 را با قیمت ۳۱.۵۲۰ دلار، اواخر فصل بهار در ایالات متحده عرضه خواهد کرد. CX-9 یک خودروی اسپرت بوده که مجهز به چراغهای LED و رینگهایی ۱۸ اینچی است.  مدل معمولی این خودرو دارای صندلی پارچه‌ای، دوربین دید عقب و سیستم سرگرمی اختصاصی مزدا با صفحه نمایشی ۷ اینچی است.

عرضه مزدا CX-9 با قیمت ۳۱.۵۲۰ دلار

عرضه مزدا CX-9 با قیمت ۳۱.۵۲۰ دلار

خریداران می‌توانند با پرداخت ۹۵۰ دلار بیشتر، این خودرو را مجهز صندلی برقی برای راننده، گرمکن صندلی‌های جلو و گرمکن آینده‌های جانبی کنند. مدل ۳۵.۹۷۰ دلاری CX-9 دارای روکش چرمی، صفحه نمایش ۸ اینچی، سیستم ورود بدون کلید، صندوق عقب برقی و آینه کاهنده دید عقب است. در این مدل صندلی‌های جلو برقی هستند.

خریداران با پرداخت ۱.۷۴۵ دلار می‌توانند امکاناتی مانند؛ سنسور باران، چراغهای اتوماتیک و چراغهای مه‌شکن را سفارش دهند. این بسته علاوه بر این آپشن ها شامل؛ سانروف، سیستم صوتی قدرتمند با ۱۲ بلندگو، سیستم ناوبری GPS، رادیو ماهواره‌ای، قابلیت جمع شدن صندلی‌های ردیف دوم، تغییر حالات سنسورهای عقب و رانندگی هوشمند در شهر با پشتیبانی خودکار ترمزها است.

عرضه مزدا CX-9 با قیمت ۳۱.۵۲۰ دلار

مدل ۴۰.۱۷۰ دلاری CX-9، دارای سیستم تطبیقی روشنایی جلو، باربند و رینگهای ۲۰ اینچی است. این مدل دارای سیستم هشدار دهنده خروج از خط حرکتی، کروز کنترل هوشمند و مبتنی بر رادار و سیستم هوشمند ترمز است.

عرضه مزدا CX-9 با قیمت ۳۱.۵۲۰ دلار

در نهایت خریداران می توانند با پرداخت ۴۴.۰۱۵ دلار، از روکش چرمی با کیفیت و تزئینات چوبی زیبایی که توسط کمپانی ژاپنی Fujigen طراحی شده، بهره ببرند. این مدل دارای سیستم خودکار تنظیم روشنایی محیط و سیستم انتقال مساوی قدرت به چرخها می‌باشد.

عرضه مزدا CX-9 با قیمت ۳۱.۵۲۰ دلار

عرضه مزدا CX-9 با قیمت ۳۱.۵۲۰ دلار

تمام این مدلها مجهز به یک موتور ۲.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۵۰ اسب‌بخار و گشتاوری ۳۱۰ پوند فوتی هستند. این خودرو مجهز به یک گیربکس شش سرعت اتوماتیک بوده که با پرداخت ۱۸۰۰ دلار بیشتر، می‌توان محوری که نیروی موتور به آن منتقل می‌شود را تایین کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا