بازسازی و طراحی دکوراسیون آشپزخانه‌ها با هولولنز مایکروسافت

موبنا – به گزارش پی سی مگ، هدست‌های واقعیت مجازی روز به روز کارکردهای گسترده ای برای انجام امور حرفه ای و شخصی پیدا می کنند و این بار مایکروسافت با همکاری شرکت Lowe قصد دارد به خانواده ها و به خصوص خانم ها امکان دهد درک بهتری از تغییرات آشپزخانه خود بعد از بازطراحی …

موبنا – به گزارش پی سی مگ، هدست‌های واقعیت مجازی روز به روز کارکردهای گسترده ای برای انجام امور حرفه ای و شخصی پیدا می کنند و این بار مایکروسافت با همکاری شرکت Lowe قصد دارد به خانواده ها و به خصوص خانم ها امکان دهد درک بهتری از تغییرات آشپزخانه خود بعد از بازطراحی آن پیدا کنند.

با استفاده از این روش درک اینکه نصب کابینت های جدید یا تغییر رنگ آشپزخانه در نهایت به آن چه شکلی می بخشد به راحتی امکان پذیر می شود و لذا می توان برای اعمال تغییرات راحت تر تصمیم گرفت. برای این کار تنها کافیست کاربر هدست هولولنز را در برابر چشمانش قرار دهد تا تغییراتی که وی مد نظر دارد بر روی در و دیوار آشپزخانه اعمال شود و در نهایت تصمیم نهایی در این زمینه اتخاذ شود.

تا به حال این کار با نمایش عکس ها و تصاویری از نمونه های از قبل انجام شده در دیگر منازل صورت می گرفت ولی حالا مشاهده تغییرات واقعی حتی قبل از اعمال آنها ممکن شده است. ارائه خدمات یاد شده فعلا در مرحله آزمایشی است و هنوز مشخص نیست چه زمانی عموم مردم می توانند از آن استفاده کنند.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا