بولوا CURV؛ ساعتی با موتور منحنی

موبنا- شرکت بولوا همواره به عنوان یکی از بهترین و ستایش شده‌ترین ساعت‌سازهای جهان به ویژه از سوی مشتریانی که در پی بستن محصولی متفاوت به دور مچ دست خود هستند، مطرح بوده است. طراحی های جالب توجه بولوا متمایز از ساعت های مچی دیگر بوده و حتی امروز قوانین و مرزها را می شکنند. به گزارش …

موبنا- شرکت بولوا همواره به عنوان یکی از بهترین و ستایش شده‌ترین ساعت‌سازهای جهان به ویژه از سوی مشتریانی که در پی بستن محصولی متفاوت به دور مچ دست خود هستند، مطرح بوده است. طراحی های جالب توجه بولوا متمایز از ساعت های مچی دیگر بوده و حتی امروز قوانین و مرزها را می شکنند.

به گزارش “گروه علم و فناوری” عصرایران، محصول جدید بولوا مجموعه CURV است که یک شاهکار مهندسی با ساعت هایی چشمگیر که دارای کرونوگراف کوارتز بسیار دقیق و موتوری نوآورانه با طراحی منحنی است را شامل می شود. بدنه ساعت های مجموعه CURV نیز به صورت منحنی و از جنس تیتانیوم و استیل طراحی شده است.

بولوا CURV؛ ساعتی با موتور منحنی

مجموعه CURV بولوا شامل ۱۲ ساعت می شود که گزینه های مختلف برای سلایق مختلف از شیک و ورزشی تا مد روز و جذاب را پوشش می دهد. صفحه ساعت محصول جدید بولوا شفاف است و بدنه پشتی ساعت نیز شفاف کار شده تا کاربران موتور منحنی آن را مورد تحسین قرار دهند.

بولوا CURV؛ ساعتی با موتور منحنی

دقت و درستی مهمترین ویژگی ها برای هر ساعتی محسوب می شوند و بر همین اساس است که ساعت های مجموعه CURV به موتور کوارتز با فرکانس ۲۶۲ کیلوهرتز بولوا مجهز شده اند که دارای ۱۱ سنگ قیمتی است و به همراه صفجه ساعت با ظاهر صنعتی، عقربه ها و نشانگرهایی برنزی رنگ جلب توجه افراد دیگر را هدف گذاری کرده اند.

بولوا CURV؛ ساعتی با موتور منحنی

در تاریکی شب نماهای به کار گرفته شده در ساعت CURV اطلاع از زمان دقیق را ممکن می سازند. همچنین اگر به نماد دو شاخه بولوا علاقمند هستید خبر خوب بازگشت آن به ساعت های مجموعه CURV است که نه تنها در صفحه ساعت و در موقعیت ساعت ۱۲ قابل مشاهده است بلکه روی تاج و باتری نیز جای گرفته است.

بولوا CURV؛ ساعتی با موتور منحنی

ساعت های تیتانیومی مجموعه CURV برچسب قیمت ۸۹۹ دلاری را یدک می کشند و مدل های استیل ضدزنگ آن نیز ۷۹۹ دلار قیمت خواهند داشت.

بولوا CURV؛ ساعتی با موتور منحنی

منبع:عصرایران|نویسنده:محمد مهدی حیدرپور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا