بهترین اپلیکیشن‌های عکاسی

موبنا – وقتی طرفداران عکاسی با موبایل زیاد می‌شوند، طبیعتا نیاز به برنامه‌های خوب برای ویرایش تصاویر ثبت شده و بهتر کردن آن‌ها هم احساس می‌شود. خوشبختانه تعداد این دست اپلیکیشن‌ها هم کم نیست و در ادامه می‌توانید با گزیده‌ای از آن‌ها آشنا شوید. Darkroom این برنامه یکی از بهترین ابزارهای ویرایش تصویر به حساب …

موبنا – وقتی طرفداران عکاسی با موبایل زیاد می‌شوند، طبیعتا نیاز به برنامه‌های خوب برای ویرایش تصاویر ثبت شده و بهتر کردن آن‌ها هم احساس می‌شود. خوشبختانه تعداد این دست اپلیکیشن‌ها هم کم نیست و در ادامه می‌توانید با گزیده‌ای از آن‌ها آشنا شوید.
Darkroom
این برنامه یکی از بهترین ابزارهای ویرایش تصویر به حساب می‌آید. کاربری Darkroom فوق‌العاده ساده است و در عین حال، در مقایسه با بسیاری دیگر از اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر، ابزارهای حرفه‌ای بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از این برنامه می‌توانید فیلترهای خاص خودتان را بسازید و سپس می‌توانید آن‌ها را به اکانت اینستاگرام‌تان لینک کنید.
Afterlight
برنامه‌ی Afterlight وجه اشتراک زیادی با Darkroom دارد. شما علاوه بر دسترسی به تعداد زیادی فیلتر و بافت‌های متنوع، می‌توانید متناسب با سلیقه‌ خودتان ویرایش بیشتری روی تصاویرتان انجام دهید و قاب‌های منحصر به فرد به تصاویرتان اضافه کنید.
۱ Second Everyday
اگر می‌خواهید هر از گاهی نگاهی به گذشته و خاطرات‌تان داشته باشید و اما حوصله‌ پروسه‌ خسته‌کننده‌ ویرایش و ساخت یک ویدیو را ندارید، بنابراین اپلیکیشن ۱ Second Everyday به دردتان خواهد خورد. با این برنامه هر روز یک ویدیوی یک ثانیه‌ای بگیرید و پس از پایان دوره‌ زمانی مورد نظرتان می‌توانید در یک ویدیوی زیبا همه‌ آن لحظه‌ها را دوباره مرور کنید.
Facetune
افرادی که علاقه‌ زیادی به سلفی گرفتن دارند، از این برنامه استقبال خواهند کرد. گاهی اوقات برای قشنگ کردن تصویرتان دیگر فیلتر کافی نیست، شما با این اپلیکیشن می‌توانید با آرایش دیجیتالی عکس‌تان را بهتر کنید.
VSCO
می‌توان گفت اپلیکیشن VSCO تقریبا به اندازه‌ خود اینستاگرام شناخته شده است، اما ابزارهای بهتر و پیشرفته‌تری دارد. جامعه‌ کاربران هم در VSCO در مقایسه با دیگر برنامه‌های حرفه‌ای بیشتر و قدرتمندتر است. بنابراین، اگر به دنبال جایگزینی برای اینستاگرام هستید، این برنامه گزینه‌ مناسبی است.
Flic
یکی از بدترین معایب استفاده از گوشی‌تان به عنوان دوربین، کمبود فضا است. تصاویر حجم زیادی از حافظه‌ دستگاه شما را اشغال می‌کنند. Flic برنامه‌ای است که به شما تصاویر را نشان می‌دهد و از شما می‌پرسد آیا واقعا آن را می‌خواهید یا خیر. این برنامه به شما نشان می‌دهد که با حذف تعدادی از تصاویر چقدر فضا در گوشی‌تان خالی کرده‌اید.
Slow Shutter Cam
این برنامه قابلیتی را به گوشی شما می‌آورد که شاید شما آن را فراموش کرده بودید. Slow Shutter Cam می‌تواند ردپای زیبای نور را برای شما ثبت کند. همچنین کمک می‌کند که در محیط‌های کم نور عکس‌های بهتری گرفته شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا