اپل تولید آیفون ۵ اس را متوقف می‌کند

موبنا-اپل در جریان کنفرانس بهاره خود از آیفون اس‌ای رونمایی کرد. آیفون ۴ اینچی جدید از مشخصات فنی آیفون ۶ اس و طراحی آیفون ۵ اس بهره می‌برد. بدین ترتیب آیفون اس‌ای جایگزین آیفون ۵ اس خواهد شد و افرادی که برای خرید آیفون ۵ اس به آدرس اینترنتی مورد نظر مراجعه کنند به صفحه‌ی اصلی آیفون هدایت می‌شوند. می‌توان …

موبنا-اپل در جریان کنفرانس بهاره خود از آیفون اس‌ای رونمایی کرد. آیفون ۴ اینچی جدید از مشخصات فنی آیفون ۶ اس و طراحی آیفون ۵ اس بهره می‌برد. بدین ترتیب آیفون اس‌ای جایگزین آیفون ۵ اس خواهد شد و افرادی که برای خرید آیفون ۵ اس به آدرس اینترنتی مورد نظر مراجعه کنند به صفحه‌ی اصلی آیفون هدایت می‌شوند.

می‌توان نتیجه گرفت با معرفی آیفون اس‌ای به صورت خودکار تولید آیفون ۵ اس متوقف خواهد شد. پاییز گذشته تولید آیفون ۵ سی نیز متوقف شده بود. اپل با معرفی آیفون اس‌ای، محصولی قدرتمند برای علاقمندان گوشی‌های کوچک مانند آیفون ۵ اس را در بازه‌ی قیمتی ۴۰۰ دلار وارد بازار خوهد کرد. با این شرایط به زودی قیمت موجودی‌های آیفون ۵ اس کاهش پیدا خواهد کرد و علاقمندان این گوشی می‌توانند پیش از پایان عمر آیفون ۵ اس، یک نسخه از آن را خریداری کنند.

منبع:زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا