قاب های سیلیکونی و چرمی آیفون SE را می‌توان روی آیفون ۵ و ۵ اس استفاده کرد

موبنا-اپل ساعاتی پیش نسخه‌ی جدیدی از آیفون خود را با نام آیفون SE رونمایی کرد. این گوشی هوشمند با ظاهری کاملا شبیه به‌ آيفون ۵s روانه‌ی بازار شده است. اپل همزمان با مراسم معرفی محصولات جدید خود، طیف گسترده‌ای از قاب‌ها را نیز برای آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس در فروشگاه‌اش قرار …

موبنا-اپل ساعاتی پیش نسخه‌ی جدیدی از آیفون خود را با نام آیفون SE رونمایی کرد. این گوشی هوشمند با ظاهری کاملا شبیه به‌ آيفون ۵s روانه‌ی بازار شده است. اپل همزمان با مراسم معرفی محصولات جدید خود، طیف گسترده‌ای از قاب‌ها را نیز برای آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس در فروشگاه‌اش قرار داد. این قاب‌ها شامل نمونه‌های سیلیکونی و چرمی در رنگ‌های مختلف هستند. یکی از مواردی که اپل اعلام کرده، امکان استفاده از قاب‌های آیفون SE در نسخه‌های قدیمی این گوشی هوشمند یعنی آیفون ۵ و ۵ اس است.

قاب‌های سیلیکونی آيفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس به ترتیب با قیمت‌های ۳۵ و ۳۹ دلاری در اختیار علاقمندان قرار خواهند گرفت. همچنین باید به قاب‌های چرمی آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس نیز اشاره کرد که قیمت ۴۵ و ۴۹ دلاری دارند. اپل تنها قاب چرمی ۳۹ دلاری را برای آیفون SE در نظر گرفته است که در دو رنگ مشکی و آبی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. برخلاف آیفون SE، آیفون‌های ۶ اس و ۶ اس پلاس از طیف گسترده‌تری از رنگ‌ها بهره‌مند شد‌ه‌اند.

مورد جالب درباره‌ی قاب‌های آیفون SE این است که علاقمندان می‌توانند از این قاب در آیفون ۵ و آیفون ۵ اس استفاده کنند. این موضوع نشان از این دارد که آیفون SE از نظر ابعاد و طراحی بدنه کاملا منطبق بر آیفون‌های پیشین این کمپانی است. آیپد پرو ۱۰ اینچی نیز از لوازم جانبی مشابهی در رنگ‌های مختلف بهره می‌برد.

منبع:زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا