حریق مرگبار بنز ناجا در جنوب تهران

موبنا – جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از واژگونی و حریق مرگبار یک دستگاه بنز پلیس راهنمایی و رانندگی در جنوب تهران خبر داد. سرهنگ حسن عابدی دراین باره، اظها‌رکرد: در ساعت ۱۰:۵ صبح امروز یک دستگاه بنز پلیس راهنمایی و رانندگی در حال حرکت از مسیر غرب به شرق بلوار “شقایق” …

موبنا – جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از واژگونی و حریق مرگبار یک دستگاه بنز پلیس راهنمایی و رانندگی در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ حسن عابدی دراین باره، اظها‌رکرد: در ساعت ۱۰:۵ صبح امروز یک دستگاه بنز پلیس راهنمایی و رانندگی در حال حرکت از مسیر غرب به شرق بلوار “شقایق” در محدوده خلازیل واقع در منطقه ۱۹ تهران بود که ناگهان از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با تیر برق واژگون شده و آتش گرفت.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ا‌ضافه‌ کرد‌: راننده بنز که کارمندان پلیس راهور بود در دم جان خود را از دست داد.

عابدی درباره علت این حادثه به ایسنا گفت: بررسی اولیه کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی حاکی از این بود که ترکیدگی لاستیک جلو و نقص فنی علت این حادثه بوده است.

به گفته وی این نخستین حادثه منجر به فوت در سر صحنه تصادفات در پایتخت است که امسال رخ داده است، اما آمار نهایی در این خصوص را پزشکی اعلام خواهد کرد.

 منبع:ایسنا 

دکمه بازگشت به بالا