جزییات نفوذ پلیس به دخمه گروگانگیران ۵ میلیاردی

موبنا – از ساعت ۸ شب ۲۸ دی ماه ماجرای ربوده شدن علی ۱۶ ساله در مسیر مدرسه اش واقع در میدان آزادی به پلیس آگاهی تهران مخابره شد و بررسی ها نشان داد آدم ربایان از پدر گروگان ۵ میلیارد تومان خواسته اند و تهدید به قطع عضو کرده اند. . گروگانگیران برای دریافت …

موبنا – از ساعت ۸ شب ۲۸ دی ماه ماجرای ربوده شدن علی ۱۶ ساله در مسیر مدرسه اش واقع در میدان آزادی به پلیس آگاهی تهران مخابره شد و بررسی ها نشان داد آدم ربایان از پدر گروگان ۵ میلیارد تومان خواسته اند و تهدید به قطع عضو کرده اند. .

گروگانگیران برای دریافت پول تنها ۴۸ ساعت فرصت داده بودند و خیلی جدی گفته بودند پای پلیس به میان نیاید اما بررسی های پنهان ماموران اداره ۱۱ پلیس آگاهی سرنخی از یک آشنای تبهکار داد که سمند سفید رنگ داشت و همکلاسی علی نیز آخرین بار دیده بود این پسر سوار این نوع خوردو شده است.

ابراهیم ساعت ۵/۱ ظهر یکم بهمن ماه، «ابراهیم» در شهرک ولیعصر دستگیر شد و وقتی از داشبورد ماشینش تپانچه ای به دست آمد به راز گشایی دست زد.

کارآگاهان بلافاصله با نفوذ به خانه ویلایی در اسلامشهر اعزام شدند ساعت ۵ عصر یکم بهمن ماه علی را از اسارتگاه ویلایی آزاد کردند و مهدی ۲۹ ساله و امیر ۳۵ ساله را نیز دستگیر کردند.

هر سه گروگانگیر اعتراف کردند وقتی در زندان همسلولی بودند ابتدا به شوخی در مورد ربودن پسر آشنای ابراهیم حرف هایی زده اند و اما پس از ازادی این نقشه را طراحی و اجرایی کرده اند.

 منبع: رکنا 

دکمه بازگشت به بالا