اعلام ساعت کاری کتابخانه ها در ایام نوروز

به گفته روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی تنها روز نخست از ایام تعطیلات نوروز ۹۵، کتابخانه ملی تعطیل است و در باقی روزها پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است. همچنین کتابخانه و موزه ملی ملک، در روزهای غیر تعطیل نوروز ۱۳۹۵ نیز از گردشگران نوروزی و علاقه‌مندان به بهره‌گیری از خدمات فرهنگی …

به گفته روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی تنها روز نخست از ایام تعطیلات نوروز ۹۵، کتابخانه ملی تعطیل است و در باقی روزها پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

همچنین کتابخانه و موزه ملی ملک، در روزهای غیر تعطیل نوروز ۱۳۹۵ نیز از گردشگران نوروزی و علاقه‌مندان به بهره‌گیری از خدمات فرهنگی کتابخانه‌ای و موزه‌ای میزبانی می‌کند.

کتابخانه ملک پذیرای هنردوستان

دوستداران آثار تاریخی و فرهنگی و علاقه‌مندان به کتاب و پژوهش می‌توانند در نوروز ۱۳۹۵ خورشیدی در روزهای غیر تعطیل (۷ تا ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ خورشیدی) از ساعت ۹ الی ۱۶:۳۰ به تماشای این گنجینه متنوع از آثار موزه‌ای بنشینند و از خدمات بخش کتابخانه بهره بگیرند.

بر اساس وقف‌نامه حاج حسین آقا ملک، این مجموعه هر روز به جز جمعه‌ها و تعطیلات رسمی، به مخاطبان و بازدیدکنندگان خدمات‌رسانی می‌کند. گردشگران نوروزی از این‌رو می‌توانند در روزهای غیر تعطیل نوروز ۱۳۹۵ از کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» بازدید کنند.

برنامه‌های کتابخانه آستان قدس برای ایام نوروز

همچنین روابط عمومی کتابخانه آستان قدس رضوی نیز اعلام کرده است که این کتابخانه تنها در روزهای ۲۹ اسفند، یکم و سیزدهم فروردین تعطیل است و در روزهای دیگر، خدمات‌رسانی انجام می‌شود.

محمد جواد قوی ، رئیس روابط عمومی وامور بین الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، درباره ساعت کاری کتابخانه در ایام نوروز گفت: خدمات‌رسانی کتابخانه در ایام غیر تعطیل به این صورت است که علاقه‌مندان می‌توانند از بخش تالار گردش کتاب از ساعت ۸ الی ۱۳ و از بخش قفسه باز از ساعت ۸ الی ۱۹ و در بخش محققان نیز از ساعت ۸ الی ۲۲ استفاده کنند.

به گفته وی؛ تالارهای بانوان نیز در روزهای کاری کتابخانه تنها تا ساعت ۱۴ خدمات‌رسانی می‌کنند.

کتابخانه مجلس در ایام نوروز تعطیل است

بنا به گفته کتابخانه مجلس شورای اسلامی نیز این کتابخانه در ایام نوروز تعطیل است و علاقه‌مندان از روز چهاردهم فروردین‌ماه می‌توانند به این کتابخانه مراجعه کنند.

برنامه کاری کتابخانه‌های منتخب سازمان فرهنگی هنری شهرداری

کتابخانه‌های منتخب سازمان فرهنگی هنری شهرداری نیز از پنجم تا یازدهم فروردین ماه از ساعت ۹ الی ۱۶ برای علاقه‌مندان و اعضا دایر خواهد بود. کتابخانه‌های امیرکبیر و دکتر عظیمی در منطقه ۱، علامه طرشتی در منطقه ۲، علامه امینی و هنر در منطقه ۳، لویزان و شیخ اشراق در منطقه ۴، فردوس، شهدای حصارک و شیخ هادی نجم آبادی در منطقه ۵، سرو و شفق و جهان آرا در منطقه ۶، اندیشه در منطقه ۷، گلستان، دکتر شهیدی و سلام در منطقه ۸، شهید کاشانی در منطقه ۹، عطار نیشابوری در منطقه ۱۰، رازی در منطقه ۱۱، آیت الله طالقانی در منطقه ۱۲، امام خمینی (ره) در منطقه ۱۳، ابن سینا در منطقه ۱۴، خاوران، پامچال و شهیدان جعفری‌نژاد در منطقه ۱۵، شهید فهمیده در منطقه ۱۶، بهاران در منطقه ۱۷، استاد حکیمی و ۱۵ خرداد در منطقه ۱۸، کتابخانه مهر در منطقه ۱۹، کتابخانه شیخ صدوق در منطقه ۲۰، کتابخانه حزین لاهیجی در منطقه ۲۱ و کتابخانه شهر در منطقه ۲۲ و کتابخانه آفتاب در فرهنگسرای انقلاب اسلامی کتابخانه‌های منتخب شهر تهران برای فعالیت در نوروز هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا