درخشانی: دخترم نوروز ۹۶ به دنیا می آید

درخشانی که در این برنامه برای اولین بار با همسرش حضور پیدا می کرد، در سخنانی با اشاره به استرسی که وی برای حضور روی آنتن داشته، گفت: در راه استودیو کلی به او دلداری دادم که دوربین ها را نادیده بگیر و فکر کن من و تو و علی یک گفتگوی صمیمانه داریم و… …

درخشانی که در این برنامه برای اولین بار با همسرش حضور پیدا می کرد، در سخنانی با اشاره به استرسی که وی برای حضور روی آنتن داشته، گفت: در راه استودیو کلی به او دلداری دادم که دوربین ها را نادیده بگیر و فکر کن من و تو و علی یک گفتگوی صمیمانه داریم و… حرف زدنم ادامه داشت تا اینکه به در استودیو رسیدیم و آمدیم پیاده شویم که متوجه شدم کتم همراهم نیست و اینطور شد که مجبور شدیم برگردیم!!

وی همچنین در پاسخ به ضیاء درباره ماجرای ازدواجش توضیح داد: نکته جالب درباره ازدواج ما این بود که ابتدای امسال عقد کردیم، بعد به ماه عسل رفتیم، سپس برگشتیم و عروسی گرفتیم!

درخشانی همچنین درباره اینکه دعا کرده زودتر بچه دار شوند، حرف زد و ادامه داد: از مدتها قبل به دخترم فکر میکنم و خوابش را می دیدم، حتی اسمش را هم انتخاب کرده ام و می خواهم اسم او را برکه بگذارم، اگر هم کسی قبل از ما این اسم را انتخاب کرد ما به این برنامه استناد می کنیم.

این بازیگر که همسرش مشارکت حداقلی در گفتگو داشت، یادآور شد: عسل کلا کم حرف و خیلی ساکت است. این سکوت و آرامشی که دارد جزو ویژگی های او است که مرا جذب کرده است.

وی همچنین درباره فیلمی که در آن نقش خودش را بازی می کند، تصریح کرد: تا به حال نشده که در سینمای ایران کسی نقش خودش را بازی کند و با خودش شوخی کند. من نقش سام درخشانی را که البته انسان خنگی است را بازی میکنم!

درخشانی همچنین درباره اینکه چه زمانی بچه دار می شود، گفت: نوروز سال بعد دخترم برکه به دنیا می آید.

این بازیگر به عنوان سخنان پایانی گفت: دعا میکنم در سال جدید هیچ ایرانی دستش جلوی کسی دیگر دراز نشود. همه مردم سال جدید را پر از عشق و پر از پول و پر از سلامتی شروع کنند و به پایان برسانند.

امیرپور نیز در پایان گفت: سالی پر از سلامتی، عشق و آرامش برای هم وطنانم آرزو میکنم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا