امدادرسانی به ۴۳۱ مسافر نوروزی

مهدی ولی پور اظهار کرد: آمار کلی طرح امدادونجات و ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی سال ۹۵جمعیت هلال احمر استان مازندران از تاریخ ۲۵ اسفند لغایت ۲۹ اسفند ۹۴، کل عملیات ۸۸ مورد بود. وی افزود: در جاده های استان نیز ۳۱ مورد و در کوهستان ها نیز یک عملیات امداد و نجات انجام شد …

مهدی ولی پور اظهار کرد: آمار کلی طرح امدادونجات و ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی سال ۹۵جمعیت هلال احمر استان مازندران از تاریخ ۲۵ اسفند لغایت ۲۹ اسفند ۹۴، کل عملیات ۸۸ مورد بود.

وی افزود: در جاده های استان نیز ۳۱ مورد و در کوهستان ها نیز یک عملیات امداد و نجات انجام شد و همچنین ۴۸ نفر به طور حضوری مراجعه کردند.

ولی پور در خصوص کل مصدومان عنوان کرد: به تعداد ۴۳۱ نفر از مسافران نوروزی مصدوم امدادرسانی شد و همچنین ۴۰۵ نفر سرپایی مداوا شدند و ۲۶ نفر نیز به مراکز انتقال یافتند.

وی تصریح کرد: به ۱۴۵ نفر از مسافران و گردشگران اسکان اضطراری داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران یادآورشد: تعداد ۱۳۱ تیم در قالب ۵۵۸ نفر از نیروهای هلال احمر خدمات امدادی

را با تعداد ۴۹ خودروی امدادی در مازندران به انجام رساندند.

وی افزود: تعداد اعضای جوانان مشارکت کننده در طرح نوروزی ۲۲۹ نفر بودند که تعداد داوطلبان مشارکت کننده در بخش داوطلب یار، ۳۱ نفر بودند.

ولی پور با اشاره به اینکه تعداد کل افرادی که به پایگاه های هلال احمر سراسر استان مازندران مراجعه کردند ۲۷ هزار و ۶۰۷ نفر بوند، گفت: ۶۶۵ نفر به ایستگاه سلامت و ۶۷۸ نفر به خیمه نماز، ۴۶۵ نفر به فضای دوستدار کودک و همچنین تعداد ۲۷ هزار و ۴۱۲ نفر نیز به ایستگاه ایمنی و راهنمایی مراجعه کردند.

وی در پایان تعداد افرادی که به طرح سحاب مراجعه کردند را ۲۰ عنوان کرد و گفت: با حضور و مراجعه گردشگران و مسافران به کمپ های هلال احمر بسته های آموزشی و فرهنگی به تعداد ۲۳ هزار و ۴۷۷ مورد توزیع شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا