۵ اپلیکیشن سرگرم کننده

موبنا – اما در این بین، اگر دستمان را در جیب کرده و تلفن هوشمندمان را بیرون بیاوریم تا حدودی می‌توانیم سرگرم شویم و زمان را زودتر سپری کنیم. پس جایی نروید، چراکه قرار است سفری داشته باشیم به دنیای اپلیکیشن‌ها؛ ابتدا یک برنامه‌ کاربردی معرفی خواهیم کرد، سپس کمی هنری می‌شویم و یک انیمیشن …

موبنا – اما در این بین، اگر دستمان را در جیب کرده و تلفن هوشمندمان را بیرون بیاوریم تا حدودی می‌توانیم سرگرم شویم و زمان را زودتر سپری کنیم. پس جایی نروید، چراکه قرار است سفری داشته باشیم به دنیای اپلیکیشن‌ها؛ ابتدا یک برنامه‌ کاربردی معرفی خواهیم کرد، سپس کمی هنری می‌شویم و یک انیمیشن خواهیم ساخت و درنهایت با چند برنامه سرگرم‌کننده‌ دیگر آشنا خواهیم شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌۱- گوشی‌تان را به اسکنر تبدیل کنید

احتمالا شما هم مانند بسیاری دیگر، در هنگام رد شدن از کنار دستگاه اسکنر با خود گفته‌اید «نیازی به خریدش ندارم، مگر از یک اسکنر چندبار استفاده می‌شود.» حال زمانی را تصور کنید که درحال تماشای تلویزیون هستید و ناگهان تلفن زنگ می‌خورد و یکی از اعضای خانواده از شما می‌خواهد تا از یک مدرک بسیار مهم که در خانه جامانده، تصویر اسکن تهیه کنید. عجله نکنید چراکه ما قصد معرفی یک اسکنر را نداریم. کافی است برای حل این مشکل دست در جیب‌تان کنید و تلفن هوشمندتان را بیرون بیاورید. اپلیکیشن Fast Scanner راه‌حل مشکل شماست. در حقیقت این برنامه مجموعه‌ای کامل از امکاناتی است که یک اسکنر به شما ارایه می‌دهد. این برنامه با استفاده از دوربین دستگاه شما تصویر سند مربوطه را ثبت می‌کند، چند ثانیه بعد خود برنامه یک فایل JPEG یا PDF به شما تحویل خواهد داد که هیچ تفاوتی با یک فایل اسکن‌شده ندارد. ممکن است با خود بگویید که می‌توان این‌کار را با یک برنامه‌ ساده ویرایش عکس هم انجام داد؛ اما در Fast Scanner زاویه‌ای که شما از سند مربوطه عکس می‌گیرید اهمیت زیادی ندارد، چراکه خود برنامه همه چیز را درست می‌کند و زاویه‌ تصویر را به یک زاویه‌ استاندارد تبدیل می‌کند. اگر دوست دارید در جیب خود یک اسکنر کوچک داشته باشید کافی است این برنامه را از گوگل پلی یا آی‌تیونز دریافت کنید.

۲- تگ‌ها به عکس‌های‌تان حمله می‌کنند

تمام داستان این اپلیکیشن یک عکس سلفی و چند تگ بامزه است. Giddylizer یک اپلیکیشن اندرویدی است که ورودی آن عکسی خواهد بود که شما انتخاب می‌کنید. این برنامه می‌تواند به تصاویر شما آیکون، نوتیفیکیشن یا استیکر اضافه کند. اما داستان این اپلیکیشن زمانی جذاب می‌شود که کاربر می‌تواند به تصاویر خود برچسب‌های نوتیفیکیشن اینستاگرامی اضافه کند. منظور از برچسب‌های نوتیفیکیشن اینستاگرامی همان علامت‌های نارنجی‌رنگی هستند که در هنگام فالو شدن، لایک یا ارسال پیام خصوصی در اینستاگرام شما ظاهر می‌شوند. حال این اپلیکیشن، گستره‌ این نارنجی‌های دوست‌داشتنی را بیشتر کرده و کاربران می‌توانند با اضافه کردن این تگ‌ها به تصویر خود آن را دوست‌داشتنی‌تر کنند. اگر می‌خواهید وارد دنیای این تگ‌های نارنجی شوید، کافی است برنامه‌ مربوطه را دانلود کنید.

‌‌‌‌‌۳- برای ورود به دنیای انیمیشن آماده شوید

چندوقت پیش با خودم فکر می‌کردم که اینستاگرام آمد و همه را عکاس کرد، سپس همه با Dubsmash مونتاژ‌کار شدند و پا به دنیای بازیگری گذاشتند. اما در این بین جای یک چیز انگار خالی بود؛ برنامه‌ای که به یک فرد عادی امکان ایجاد انیمیشن را بدهد.FlipaClip همان فکر بود که چند روز پیش از ذهن من گذر کرد. کافی است بعد از دانلود این برنامه‌ی اندرویدی کمی وقت بگذارید تا انیمیشن‌های بامزه و جذاب درست کنید. برای ساخت انیمیشن در این برنامه، هیچ احتیاجی به دانش طراحی نیست تنها باید کمی حوصله به خرج داد و از ابزارهای ساده‌ آن استفاده کرد، تا بتوان آثار جذابی را به‌وجود آورد. بگذارید شما را به زمان کودکی ببریم؛ زمانی‌که دفترچه‌های انیمیشنی در دستمان بود و هر برگش روایت‌کننده‌ یک تصویر یا سکانس انیمیشن بود؛ حال وقتی این صفحات با سرعت زیادی حرکت می‌کردند گویی یک فیلم انیمیشن کوتاه درحال پخش بود. اساس کار FlipaClip نیز همین ایده‌ ساده است؛ البته برای کار با برنامه، نیازی به دفتر ندارید و خروجی شما یک فایل تصویری خواهد بود. ارایه‌ ابزارها و رنگ‌های مختلف، قابلیت تنظیم سرعت فریم‌ها، امکان استفاده از تصاویر مختلف به‌عنوان پس‌زمینه‌ انیمیشن و امکانات دیگر، دست کاربر را برای خلق یک ویدیوی جالب باز می‌گذارد.

‌‌‌‌‌‌‌۴- این برنامه تصاویرتان را تا جای ممکن جذاب می‌کند

از فرستادن عکس‌ها با فیلترهای تکراری روی اینستاگرام خود خسته شده‌اید؟ اپلیکیشن One Pic No Crop Photo مشکل شما را برطرف خواهد کرد. در این برنامه خبری از تغییر رنگ عکس با فیلترهای مختلف یا اضافه کردن استیکر روی تصاویر نیست. این برنامه با ارایه‌ الگوهایی از پیش‌طراحی‌شده، عکس کاربر را از سایر تصاویر اجتماعی متمایز می‌کند. جنس افکت‌هایی که در این برنامه مورد استفاده قرار گرفته، بیشتر هنری یا سینمایی است. نمونه‌ای از تصاویر برنامه، خود گویای فیلترهای جذابش هستند.

‌‌۵- وقتش است که دستی روی سبیل‌تان بکشید

این روزها بازار سبیل‌بازی، داغ‌تر از همیشه شده است. مطمئنا اگر دوست دارید تا با چهره سیبیلوی خود آشنا شوید BoothStache به کارتان می‌آید. برای کار با این برنامه کافی است از صورت خود یا دوست‌تان عکس بگیرید تا برنامه به‌صورتی کاملا طبیعی برای شما یک سبیل جذاب درست کند. البته تمامی سبیل‌ها در این برنامه رایگان نیستند و باید برای دیدن بعضی از آن‌ها روی صورت خود پرداخت درون‌اپلیکیشنی داشته باشید. به‌هرحال اگر دوست دارید چهره‌ خود را با سبیل تجزیه و تحلیل کنید کافی است این برنامه را برای گوشی‌تان دریافت کنید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا