وقتی تپانچه در پوشش گوشی هوشمند استتار می کند!

عصرایران؛ محمد مهدی حیدرپور – بسته به این که چگونه به آن نگاه کنید، دنیای ابزارهای پنهان و قابل حمل ممکن است به زودی به نمونه ای خطرناک‌تر یا دنیایی راحت‌تر مبدل شود. احتمالا می پرسید چگونه؟ تنها کافی است به این تپانچه پنهان در قالب یک گوشی هوشمند نگاهی بیندازید. این تپانچه در حالت …

عصرایران؛ محمد مهدی حیدرپور – بسته به این که چگونه به آن نگاه کنید، دنیای ابزارهای پنهان و قابل حمل ممکن است به زودی به نمونه ای خطرناک‌تر یا دنیایی راحت‌تر مبدل شود. احتمالا می پرسید چگونه؟ تنها کافی است به این تپانچه پنهان در قالب یک گوشی هوشمند نگاهی بیندازید. این تپانچه در حالت جمع شده همانند یک گوشی هوشمند عادی به نظر می رسد اما با آزاد کردن ضامن به یک تپانچه دو لول کالیبر ۳۸۰ تبدیل می شود که آماده برای شلیک است.

568445_633 (1)

به گزارش “گروه علم و فناوری” عصرایران، در اختیار داشتن یک تپانچه که خود را در قالب یک گوشی هوشمند استتار کرده است دیگر نیازی به پنهان کردن آن ایجاد نمی کند و به گفته خالق این محصول یعنی شرکت آیدل کانسیل تپانچه گوشی هوشمند تقریبا غیر قابل شناسایی است زیرا در نگاه نخست جلب توجه نمی کند و خود را در پوششی عادی پنهان کرده است.

568446_539

این تپانچه با توجه به نیازها و محیط امروز که تپانچه های پنهان در برخی موارد به یک ضرورت تبدیل شده اند، طراحی شده است که البته باید در دستان مالکی مسئول قرار داشته باشد تا چنین انتظاری را از آن داشت. عرضه تپانچه دو لول گوشی هوشمند کالیبر ۳۸۰ آیدل کانسیل از اواسط سال ۲۰۱۶ و به قیمت ۳۹۵ دلار آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا