امداد رسانی نیروهای جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به مصدومان دو حادثه محور سبزوار-شاهرود

موبنا – صبح امروز و همزمان با دومین روز از اجرای طرح هلال بهشت دو حادثه جاده‌ای در سبزوار و همزمان با حضور رئیس جمعیت هلال احمر و رئسای سازمان‌های امداد و نجات و جوانان در این شهرستان رخ داد. در همین رابطه رضا شهرآبادی رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار به خبرنگار ستاد خبری جمعیت …

موبنا – صبح امروز و همزمان با دومین روز از اجرای طرح هلال بهشت دو حادثه جاده‌ای در سبزوار و همزمان با حضور رئیس جمعیت هلال احمر و رئسای سازمان‌های امداد و نجات و جوانان در این شهرستان رخ داد.
در همین رابطه رضا شهرآبادی رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار به خبرنگار ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: نخستین حادثه در ساعت ۹:۴۵ در کیلومتر ۵۵ محور سبزوار-شاهرود با واژگونی یک دستگاه وانت نیسان به وقوع پیوست که این حادثه دو مصدوم برجای گذاشت.
وی افزود: در ساعت ۱۰ صبح حاضران در صحنه با شماره تماس ۱۱۲ هلال احمر تماس گرفتند و نیروهای امدادی واحد عملیاتی پس از گذشت ۱۵ دقیقه و در ساعت ۱۰:۱۵ در محل وقوع حادثه حاضر شدند و در مدت ۴۵ دقیقه مصدومان این حادثه را نجات دادند و در ساعت ۱۱ این عملیات به پایان رسید.
رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار در رابطه با مصدومان این حادثه خاطرنشان کرد: دو مصدوم این حادثه (یک نفر توسط هلال احمر و یک نفر توسط اورژانس) به مراکز درمانی انتقال یافتند.
شهرآبادی تصریح کرد: دومین حادثه امروز در ساعت ۱۰:۱۵ در کیلومتر ۳۵ جاده سبزوار-شاهرود با واژگونی یک دستگاه تیبا به وقوع پیوست که در این حادثه هم دو نفر مصدوم شدند.
وی تأکید کرد: حاضران در صحنه در ساعت ۱۰:۳۰ با شماره تماس ۱۱۲ هلال احمر تماس گرفتند و نیروهای امدادی واحد عملیاتی پس از گذشت ۱۰ دقیقه و در ساعت ۱۰:۴۰ در محل وقوع حادثه حاضر شدند و در مدت ۵۰ دقیقه مصدومان این حادثه را نجات دادند و در ساعت ۱۱:۳۰ این عملیات به پایان رسید.
رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: دو مصدوم این حادثه (یک نفر توسط هلال احمر و یکی نفر توسط امداد هوایی اورژانس) به مراکز درمانی انتقال یافتند.
شهرآبادی خطاب به رانندگان بیان کرد: بیشتر حوادث جاده سبزوار-شاهرود که مسیر طولانی‌ای هم دارد به علت خواب‌آلودگی بوده و به رانندگان توصیه می‌کنیم که از پایگاه‌ها و ایستگاه‌های تدارک دیده شده برای استراحت مسافران نوروزی استفاده کنند تا سفر ایمن و بی‌خطری داشته باشند و به سلامت به مقصد برسند.

 منبع: ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی 

دکمه بازگشت به بالا