آشتی کنان عید، جان مادر خانواده را در خیابان قزوین تهران گرفت

موبنا – صبح پنج شنبه گذشته -۲۷ اسفند ماه امسال – ماموران کلانتری ۱۱۱ هفت چنار در تماس پسر جوانی از ماجرای کشته شدن مادرش در خانه اش به آدرس خیابان قزوین، خیابان رنجبر، خیابان عفوری خاتمی جنوبی، بن بست اول قرار گرفتند و خیلی زود تیمی ازماموران برای تحقیقات ابتدایی در محل حاضر شده …

موبنا – صبح پنج شنبه گذشته -۲۷ اسفند ماه امسال – ماموران کلانتری ۱۱۱ هفت چنار در تماس پسر جوانی از ماجرای کشته شدن مادرش در خانه اش به آدرس خیابان قزوین، خیابان رنجبر، خیابان عفوری خاتمی جنوبی، بن بست اول قرار گرفتند و خیلی زود تیمی ازماموران برای تحقیقات ابتدایی در محل حاضر شده و با جسد زنی که با سیم برق به قتل رسیده بود روبرو شدند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس سعید احمدبیگی از شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۲۷ برای رازگشایی این سناریوی مرگبار وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست پسر خانواده را که جوانی ۲۰ ساله است، هدف تحقیق قرار دادند، وی گفت: چندی پیش پدرم به خاطر سوء ظنی که نسبت به مادرم داشت با هم اختلاف پیدا کرده بودند و مدتی بود که پدرم از خانه رفته بود و چون می خواستم شب عید تمام خانواده ام در کنار هم باشند پدرم را به خانه دعوت کردم و تا با مادرم آشتی کند.

وی افزود: تا ساعت یک بامداد در خانه بودم برای اینکه حرفهایشان را با هم بزنند و اختلافشان پایان گیرد به خانه خواهرم رفتم تا اینکه پدرم صبح با من تماس گرفت و ادعا کرد که مادرت را به قتل رساندم.

خیلی زود با یکی از دوستانم به خانه برگشتم با جسد مادرم که داخل اتاق افتاده بود روبرو شدم و ابتدا به کمک دوستم سیم دورگردن مادرم را باز کردم و از امدادگران اورژانس کمک خواستم ،اما دیر شده بود.

ماموران در این مرحله پی بردند که زن ۴۰ ساله هدف ضربات عمیق چاقو نیز قرار گرفته است و پدر خانواده با نوشتن نامه ای در محل جنایت اعتراف به کشتن همسرش کرده بود.

بنا به این گزارش، ردیابی های پلیسی برای دستگیری مرد همسرکش در اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

 منبع: رکنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا