شلیک خونین پلیس به ۳ پسر و دختر دزد در پارک چیتگر

موبنا – ۶ صبح پنج شنبه ۲۷ اسفند ماه سال جاری ماموران گشت کلانتری چیتگر در جاده قدیم کرج به سمت تهران زیر پل ایران خودرو به خودرویی که پارک شده بود، مشکوک شدند و در بررسی خودرو با جسد جوانی که به صورت نشسته در صندلی جلو بود روبرو شدند که همین کافی بود …

موبنا – ۶ صبح پنج شنبه ۲۷ اسفند ماه سال جاری ماموران گشت کلانتری چیتگر در جاده قدیم کرج به سمت تهران زیر پل ایران خودرو به خودرویی که پارک شده بود، مشکوک شدند و در بررسی خودرو با جسد جوانی که به صورت نشسته در صندلی جلو بود روبرو شدند که همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس سعید احمدبیگی در صحنه قتل حاضر شدند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند که مقتول در تعقیب و گریز پلیسی هدف گلوله ماموران شهریار قرار گرفته است.

بدین ترتیب ماموران پی بردند که مقتول همراه یک مرد و دختر جوان دیگر ساعت ۲ بامداد خودرویی را در شهریار به سرقت برده بودند که دقایقی بعد خود را در برابر ماموران پلیس می بینند و زمانیکه تیم پلیسی دستور ایست را برای آنها صادر می کند دزدان تصمیم به فرار گرفته اند.

ماموران در این مرحله اقدام به تیراندازی به سمت خودروی دزدان می کند که یکی از گلوله ها ابتدا به دختر جوان که در صندلی عقب نشسته بوده اصابت کرده و گلوله ای دیگر نیز پس از عبور از صندلی خودرو به پسر جوان که در صندلی جلو نشسته بود اصابت کرده است که در این مرحله خودروی ماموران واژگون می شود و راننده جوان با همدستان مجروحش پا به فرار گذاشته است.

کارآگاهان در گام بعدی پی بردند که دختر جوان در جلوی کارخانه زامیاد از خودرو پیاده شده و نگهبان کارخانه با تماس به ماموران وی را به بیمارستان فیاض بخش انتقال داده اند.

بنا به این گزارش، بازپرس احمد بیگی از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران اقدامات فنی خود را برای دستگیری سارق فراری آغاز کنند تا تحقیقات تکمیلی در این پرونده صورت گیرد.

 منبع: رکنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا