محموله لب تاب های ١٠٠ میلیاردی، به مقصد نرسید

موبنا – سرهنگ”علی اصغر خرم روی “، بیان کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق شهرستان خمیر در ادامه طرح های تشدید مقابله ای با پدیده قاچاق کالا ، حین کنترل خودرو های عبوری و گشت زنی مستمر در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه تریلر کانتینر دار مشکوک و آن را متوقف کردند. وی افزود:در …

موبنا – سرهنگ”علی اصغر خرم روی “، بیان کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق شهرستان خمیر در ادامه طرح های تشدید مقابله ای با پدیده قاچاق کالا ، حین کنترل خودرو های عبوری و گشت زنی مستمر در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه تریلر کانتینر دار مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود:در بازدید اولیه راننده با ارائه مدارک جعلی در پوشش دوربین مدار بسته قصد گمراهی ماموران را داشت که در بازرسی دقیق دو هزار و ۴۰۰ دستگاه لب تاب به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیارد ریال کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه تصریح کرد:این متهم به ماموران ۴۵ میلیون ریال پیشنهاد رشوه داد که با صحت عمل ماموران رد و صورتجلسه شد.
سرهنگ”خرم روی” خاطر نشان کرد:این محموله از شهرستان بندر لنگه بار گیری و قاچاقچیان قصد انتقال آن به استان تهران را داشتند که با هوشیاری ماموران شناسایی و توقیف شد.

 منبع: برنا 

دکمه بازگشت به بالا