محاکمه مجری سرشناس به خاطر آزار و اذیت دختر معلول

موبنا – این مجری سرشناس در معرض اتهام جدید ۷ تجاوز به عنف قرار گرفته است. یکی از هفت قربانیان جدید سو استفاده جنسی توسط رولف هریس یک دختر معلول است که وی برای رسیدگی به این اتهامات باید در دادگاه پاسخگو باشد. این مجری تلویزیونی سابق در سال ۱۹۸۳ در مقر بی بی سی …

موبنا – این مجری سرشناس در معرض اتهام جدید ۷ تجاوز به عنف قرار گرفته است. یکی از هفت قربانیان جدید سو استفاده جنسی توسط رولف هریس یک دختر معلول است که وی برای رسیدگی به این اتهامات باید در دادگاه پاسخگو باشد.

این مجری تلویزیونی سابق در سال ۱۹۸۳ در مقر بی بی سی لندن دختر ۱۳ ساله ای را مورد تجاوز قرار داده است. یکی دیگر از قربانیان وی گفته زمانی که ۲۴ سال سن داشته توسط این مجری مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته است.

سخنگوی دادستانی گفته است: “با توجه به بررسی های بعمل آمده توسط پلیس متروپولیتن اتهامات وارده به رولف هریس صحت دارد. ما به این نتیجه رسیدیم که وی با ۷ فقره اتهام تجاوز به عنف مواجه است. این جرائم بین سال های ۱۹۷۱ تا ۲۰۰۴ رخ داده و قربانیان وی دخترانی بین سنین ۱۲ تا ۲۷ سال بوده اند.”

نحستین جلسه رسیدگی به این اتهامات امروز (پنج شنبه) در مرکز لندن برگزار می شود. هریس به مدت پنج سال و نیم در زندان استافورد به اتهام حملات جنسی به دختران بسر می برد.

 منبع:رکنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا