قاتلی که پای اعدام نمرده بود، دوباره اعدام می شود

موبنا – تراینا میدلتون ۱۴ ساله که جمعه شب در سال ۱۹۸۴ در کلیولند از یک بازی فوتبال در حال بازگشت به منزل اش بود، توسط بروم ربوده شد و پس از تجاوز به قتل رسید. رومل بروم بعد از ارتکاب جرم اش بازداشت و به اعدام محکوم شد، اما اعدام وی توسط تد استریکلند …

موبنا – تراینا میدلتون ۱۴ ساله که جمعه شب در سال ۱۹۸۴ در کلیولند از یک بازی فوتبال در حال بازگشت به منزل اش بود، توسط بروم ربوده شد و پس از تجاوز به قتل رسید. رومل بروم بعد از ارتکاب جرم اش بازداشت و به اعدام محکوم شد، اما اعدام وی توسط تد استریکلند فرماندار وقت متوقف شد چرا که تلاش های تیم اعدام بعد از ۱۸ بار تلاش برای پیدا کردن رگ مناسب بی نتیجه ماند. در نهایت مجازات این جانی با گریه و فریادش متوقف شد. وکلای این مجرم بدلیل اعدام نافرجام اش در سال ۲۰۰۹ ، فرستادن بروم را برای بار دوم به اتاق مرگ بی رحمانه و غیر معمول تلقی کرده اند.

دادگاه تصمیم گرفته، هفت سال پس از اعدام نافرجام بار دیگر حکم اعدام این قاتل – رومل بروم “Romell Broom” – را اجرا کند، اما روز چهارشنبه – دیروز – در خصوص اجرای این حکم در معرض حواشی زیادی قرار گرفته است.

در حال حاضر نافرجام ماندن اعدام بار اول این مجرم در اذهان عمومی شائبه ایجاد کرده که چرا رگ این متهم در تلاش دو ساعت تیم اعدام پیدا نشده است. به اعتقاد برخی اگر دولت در این خصوص پاسخ شفافی نداشته باشد می توان نتیجه گرفت اعدام دوم اش نیز می تواند ناموفق باشد. وکلای بروم هنوز در خصوص مطرح کردن در خواست تجدید نظر تصمیمی نگرفته اند، اما به گفته خودشان در حال ارزیابی گزینه های موجود هستند.

دولت هنوز تاریخ دقیق اجرای اعدام بروم را تعیین نکرده است.

 منبع:رکنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا