تماشا کنید: نگاهی به امکانات جدید اندروید ۷ N

موبنا-امکانات و قابلیت‌های این نسخه از اندروید در حال انتشار در فضای اینترنت است. در ویدئویی که در ادامه مشاهده می‌کنید، امکانات اصلی و تغییرات اساسی اندروید N نمایش داده شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید. امکانات جالب و جذابی به اندروید ۷ N اضافه شده است. دقایقی پیش ویدئویی منتشر شد که …

موبنا-امکانات و قابلیت‌های این نسخه از اندروید در حال انتشار در فضای اینترنت است. در ویدئویی که در ادامه مشاهده می‌کنید، امکانات اصلی و تغییرات اساسی اندروید N نمایش داده شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.

امکانات جالب و جذابی به اندروید ۷ N اضافه شده است. دقایقی پیش ویدئویی منتشر شد که در آن اشاره‌ای کلی به ۵ قابلیت جدید و جذاب اندروید شده است.

حالت شب یا Night Mode، حالت ذخیره‌ی باتری، جابجایی سریع بین تنظیمات، قابلیت تقسیم صفحه و رابط کاربری جدید منوی تنظیمات، ویژگی‌هایی هستند که در این ویدئو به آنها اشاره شده است. حالت Night Mode در صورت انتخاب، رابط کاربری را تاریک می‌کند که برای استفاده از گوشی در مکان‌های تاریک بسیار مناسب است. حالت ذخیره‌ی باتری، اتصالات داده در اپلیکیشن‌های پس‌زمینه را قطع می‌کند ولی به اپلیکیشن‌های در حال اجرا اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز از اتصال داده استفاده کنند. منوی تنظیمات سریع، امکان تغییر حالت و خاموش و روشن کردن تنظیمات را با سرعت بهتری در اختیار کاربر می‌گذارد و نوار اعلانات را نیز خلوت‌تر کرده است. امکان مولتی تسکینگ و تقسیم صفحه نمایش نیز نقطه‌ی قوت اندروید N است. در نهایت رابط کاربری منوی تنظیمات اندروید N نیز تغییر کرده است و امکان مشاهده‌ی اطلاعات در مورد تنظیمات مختلف مانند وای‌فای را به کاربر می‌دهد.

منبع:زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا