در صورت فلش کردن اندروید ۷، بروزرسانی OTA دریافت نخواهد شد

موبنا-اما نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد، عدم دریافت این بروزرسانی‌ها توسط گوشی‌هایی است که اندروید ۷ در آن‌ها فلش شده باشد. گوگل در صفحه‌ی Android Beta به این موضوع اشاره کرده در صورتی که کاربران اندروید ۷ را بصورت فلش در گوشی هوشمند خود مورد استفاده قرار دهند، قادر به دریافت بروزرسانی‌های بصورت …

موبنا-اما نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد، عدم دریافت این بروزرسانی‌ها توسط گوشی‌هایی است که اندروید ۷ در آن‌ها فلش شده باشد.

گوگل در صفحه‌ی Android Beta به این موضوع اشاره کرده در صورتی که کاربران اندروید ۷ را بصورت فلش در گوشی هوشمند خود مورد استفاده قرار دهند، قادر به دریافت بروزرسانی‌های بصورت OTA از طریق developer.android.com نخواهند بود. در واقع این بروزرسانی‌ها بصورت خودکار به کاربر ارائه نخواهند شد.

اطلاعات ارائه شده توسط گوگل نشان از این دارد که بروزرسانی‌های صورت گرفته در فواصل ۴ تا ۶ هفته‌ برای کاربران منتشر خواهند شد، از این‌رو افرادی که اندروید N را بصورت فلش مورد استفاده قرار داده باشند باید با انتشار هر نسخه‌ی جدید بروزرسانی، دوباره اقدام به فلش کردن نسخه‌ی جدید کنند.

برای افرادی که این نسخه از اندروید را بصورت فلش دریافت نکرده و مورد استفاده قرار نداده باشند، بروزرسانی‌ها در فاصله‌ی ۲۴ ساعت پس از انتشار قابل استفاده خواهد بود. در صورتی که شما نیز جزو افرادی هستید که بدون اطلاع از این موضوع گوشی خود را به نسخه‌ی پیش نمایش اندروید N فلش کرده‌اید، پس باید دوباره سیستم عامل گوشی خود را به اندروید مارشمالو بازگردانید تا از این طریق با نصب اندروید ۷ بتوانید بروزرسانی‌های اندروید ۷ را بصورت OTA دریافت کنید.

منبع:زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا