تماشا کنید: نگاهی کوتاه به عملکرد بهتر مولتی تسکینگ در اندروید ۷ N

موبنا-بالاخره اندروید ۷ ان قابلیت مولتی تسکینگ را بهبود بخشیده و ویژگی‌های بسیاری را به آن اضافه کرده است. از آنجا که در حال حاضر امکان نصب این نسخه‌ی اندروید در تمامی گوشی‌های اندرویدی وجود ندارد، در ادامه با زومیت همراه باشید تا نگاهی کوتاه به ویژگی‌های این قابلیت پرکاربرد داشته باشیم. دستگاهی که در …

موبنا-بالاخره اندروید ۷ ان قابلیت مولتی تسکینگ را بهبود بخشیده و ویژگی‌های بسیاری را به آن اضافه کرده است. از آنجا که در حال حاضر امکان نصب این نسخه‌ی اندروید در تمامی گوشی‌های اندرویدی وجود ندارد، در ادامه با زومیت همراه باشید تا نگاهی کوتاه به ویژگی‌های این قابلیت پرکاربرد داشته باشیم.

دستگاهی که در این ویدئو برای بررسی مولتی تسکینگ استفاده شده، نکسوس ۶ است. صفحه نمایش این گوشی به قدری بزرگ است که می‌توان تمامی قابلیت‌های مولتی تسکینگ را در آن مشاهده کرد. همانند نسخه‌های پیشین اندروید، در این نسخه نیز به واسطه‌ی قابلیت مولتی تسکینگ می‌توان بین اپلیکیشن‌ها جابه‌جا شد. نحوه‌ی عملکرد این قابلیت با نگه داشتن انگشت روی دکمه‌ی overview است؛ به این صورت که با یک بار لمس کردن این دکمه می‌توان بین اپلیکیشن‌ها سوئیچ کرده و با دوبار لمس کردن آن می‌توان بین اپلیکیشن در حال اجرا و اپلیکیشن قبلی جابه‌جا شد.

لینک دانلودیکی از قابلیت‌های جدید مولتی تسکینگ جا‌به‌جایی به صورت چرخشی است؛ به این صورت که با لمس کردن متوالی دکمه overview تمامی اپ‌ها به صورت چرخه‌ای جابه‌جا می‌شوند و در قسمت بالایی پنجره شمارشگر معکوسی قرار گرفته که اگر لمس را متوقف کنید باعث باز شدن آن اپلیکیشن خواهد شد. بدین ترتیب اگر  انگشت خود را بالاتر از این دکمه ببرید قادر خواهید بود تا به اپ مورد نظرتان سوییچ کنید؛ احتمالا برخی قابلیت‌های مولتی تسکینگ در دستگاه تبلت متفاوت باشد.

منبع:زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا