قابلیت جدید دکمه Overview در اندروید ۷ N

موبنا-یکی از قابلیت‌های اضافه شده، امکانات مفید دکمه‌ی تنظیمات یا Overview Button در جابجایی بین اپلیکیشن‌ها است. در ویدئویی که در ادامه مشاهده می‌کنید، نحوه‌ی کار این دکمه به خوبی توضیح داده شده است. اندروید ۷ N با تغییرات جذابی نسبت به نسخه‌ی قبلی یعنی اندروید مارشمالو عرضه شد. این سیستم‌عامل فعلا در حالت پیش …

موبنا-یکی از قابلیت‌های اضافه شده، امکانات مفید دکمه‌ی تنظیمات یا Overview Button در جابجایی بین اپلیکیشن‌ها است. در ویدئویی که در ادامه مشاهده می‌کنید، نحوه‌ی کار این دکمه به خوبی توضیح داده شده است.

اندروید ۷ N با تغییرات جذابی نسبت به نسخه‌ی قبلی یعنی اندروید مارشمالو عرضه شد. این سیستم‌عامل فعلا در حالت پیش نمایش و مخصوص توسعه دهندگان عرضه شده است. اطلاعات مفیدی درباره‌ی امکانات و قابلیت‌های مختلف از نسخه‌ی جدید اندروید در چند ساعتی که از معرفی آن می‌گذرد، منتشر شده است. یکی از این قابلیت‌ها، عملکرد جدید و فوق‌العاده‌ی دکمه‌ی تنظیمات یا Overview Button است که برای جابجایی بین اپلیکیشن‌ها استفاده می‌شود. در ویدئویی که در ادامه می‌آید با عملکرد جدید این دکمه بیشتر آشنا خواهید شد.

قابلیت جدید دکمه تنظیمات در اندروید 7 N

با عملکرد جدید این دکمه، جابجایی بین اپلیکیشن‌های در حال اجرا بسیار راحت‌تر شده و تنها با لمس همین دکمه می‌توانید به راحتی بین اپلیکیشن‌ها جابجا شوید. با دو بار فشردن این دکمه، می‌توانید بین اپلیکیشن کنونی و اپلیکیشن قبلی جابجا شوید. هم‌چنین با چند بار فشردن دکمه‌ی تنظیمات می‌توانید بین همه‌ی اپلیکیشن‌های در حال اجرا جابجا شوید. اندروید ۷ قابلیت مولتی تسکینگ و تقسیم صفحه نمایش را نیز دارد. با نگه‌داشتن دکمه‌ی تنظیمات صفحه به دوقسمت تقسیم می‌شود و اپلیکیشن در حال اجرا نیمی از صفحه را اشغال می‌کند. در این حالت نیز می‌توانید با دو بار یا چند بار فشردن دکمه‌ی مورد نظر بین اپلیکیشن‌ها جابجا شوید. امکانات معرفی شده قبلا در رام‌های شخصی‌سازی شده یا کاستوم‌رام‌های مختلف دیده شده بود و پیش فرض شدن این امکان در اندروید، خبر خوشی برای کاربران این سیستم‌عامل است.

دانلود ویدیو

منبع:زومیت

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا