لپ‌تاپ جدید ریزر از سری Blade معرفی شد

موبنا-ریزر نسل جدیدی از لپ‌تاپ‌های سری Blade را معرفی کرد. این لپ‌تاپ گیمینگ که جزو محصولات میان‌رده‌ی این کمپانی به شمار می‌رود، یک محصول ۱۴ اینچی با طراحی سبک‌تر نسبت به گذشته است. این دستگاه با توجه به مشخصات فنی قدرتمند خود، سریع‌تر از گذشته شده، ولی قیمت آن کمتر است. نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی این لپ‌تاپ ۱۹۹۹ دلار …

نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی این لپ‌تاپ ۱۹۹۹ دلار و مدل ۵۱۲ گیگابایتی آن ۲۱۹۹ دلار قیمت دارد و از فردا امکان پیش‌خرید هر دو مدل وجود دارد.

لپ‌تاپ جدید ریزر از سری Blade معرفی شد

هر دو نسخه‌ی لپ‌تاپ جدید بلید، به پردازنده‌ی Core i7 نسل ششم اینتل، ۱۶ گیگابایت رم DDR4، پردازنده‌ی گرافیکی GeForce GTX 970M انویدیا با ۶ گیگابایت حافظه‌ی پردازشی و نمایشگر ۱۴ اینچی IGZO با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل مجهز شده است. از نظر سبک طراحی، لپ‌تاپ جدیدی ریزر با مدل سال گذشته تفاوت زیادی ندارد و تنها وزن آن کمتر شده و با استفاده از ماشین‌کاری CNC، بدنه‌ی آلومینیومی این لپ‌تاپ به خوبی تراش خورده است.

این لپ‌تاپ همانند مدل ۱۲.۵ اینچی Blade Stealth که اوایل سال جاری معرفی شد، از داک گرافیکی مخصوص Razer Core پشتیبانی می‌کند. لپ‌تاپ بلید جدید از یو‌اس‌بی نوع سی و تاندربولت ۳ برای اتصال به داک گرافیکی Core بهره می‌برد، ولی برای شارژ آن باید از آداپتور A/C استاندارد استفاده کنید. همچون مدل بلید استیلث، این لپ‌تاپ نیز از کیبورد کروما استفاده می‌کند که نور پس‌زمینه کلیدها می‌تواند میلیون رنگ و الگوی رنگی را نشان دهد.

لپ‌تاپ جدید ریزر از سری Blade معرفی شد

سه سال است که ریزر لپ‌تاپ‌های سری Blade را تولید می‌کند و در این مدت تلاش کرده محصولاتی قوی‌تر و زیباتر را به دست گیمرها برساند. بلید جدید از این قاعده مستثنی نیست و این لپ‌تاپ نیز زیباتر و قوی‌تر شده و ویژگی‌های بازی‌محور آن بیشتر شده است.

از منظر یک گیمر، شاید هنوز این لپ‌تاپ بهترین گزینه نباشد، ولی اگر دنبال یک محصول قابل‌حمل و جذاب هستید، بلید جدید می‌تواند انتخاب خوبی باشد. با اینکه هنوز درباره‌ی ظرفیت و میزان شارژدهی باتری صحبتی نشده، ولی انتظار نداریم که با یک محصول مبتدی روبرو باشیم.

منبع:زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا