پاوربانکی که شما را از باتری به باتری کردن خودرو بی‌نیاز می‌کند

موبنا-یکی از این محصولات راه‌انداز خودرو + پاوربانک است که نه تنها به عنوان یک پاوربانک قدرتمند برای شارژ انواع دستگاه‌های قابل حمل در سفر کاربرد دارد، بلکه شما را از باتری به باتری کردن خودرو بی‌نیاز می‌کند. اما محصول دوم، یک پاوربانک متفاوت و لوکس است که این بار می‌تواند نقش چراغ قوه، چراغ …

موبنا-یکی از این محصولات راه‌انداز خودرو + پاوربانک است که نه تنها به عنوان یک پاوربانک قدرتمند برای شارژ انواع دستگاه‌های قابل حمل در سفر کاربرد دارد، بلکه شما را از باتری به باتری کردن خودرو بی‌نیاز می‌کند. اما محصول دوم، یک پاوربانک متفاوت و لوکس است که این بار می‌تواند نقش چراغ قوه، چراغ مطالعه، چراغ خواب و… را ایفا کند.فروشگاه بست‌نیک دو محصول جدید برای مسافران نوروزی و تسهیل سفر آن‌ها در نظر گرفته که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

پاوربانک+ راه‌انداز خودرو ۳C Power

شاید تاکنون پاوربانک‌های زیادی را از برندهای مختلف با ظرفیت‌های متفاوت دیده باشید. اما این بار قصد داریم پاوربانکی جذاب و جالب را به شما معرفی کنیم که علاوه بر شارژ دستگاه‌های دیجیتال می‌تواند شما را از باتری به باتری کردن خودرو نیز بی‌نیاز کند.

پاوربانکی که شما را از باتری به باتری کردن خودرو بی‌نیاز می‌کند

۳C Power نام پاوربانکی است که نه تنها می‌تواند به سادگی نقش یک پاوربانک را ایفا کرده و دستگاه‌های دیجیتالی را شارژ کند، بلکه در شرایطی که باتری خودروی شما از کار افتاده است و قادر نیست اتومبیل شما را روشن کند، این وسیله با ویژگی‌های منحصر به فرد خود با وصل شدن به باتری خودروی شما، آن را راه‌اندازی می‌کند.

این محصول از دو بخش اصلی تشکیل شده است که شامل پاوربانک ۵۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و بوستر اتصال به خودرو می‌شود.

بدون تردید بسیاری از این نگرانی دارند که در هنگام وصل کردن پاوربانک به باتری خودرو اتفاق ناگواری برای خودپاوربانک یا باتری و سیستم برقی ماشین رخ ندهد. به‌همین دلیل در این محصول انواع مدارهای محافظتی در نظر گرفته شده است تا خیال کاربران آسوده گردد. از جمله ویژگی‌های محافظتی این محصول می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • محافظت از اتصال کوتاه خروجی و جریان معکوس
  • محافظت از اتصال اشتباه قطب‌ها به همراه هشدار صوتی
  • سیستم خودگار تشخیص موارد ایمنی و سیستم هشدار خطاها
  • محدودیت قابل تنظیم جریان خروجی
  • اتصال بدون جرقه هنگام وصل شدن به باتری خودرو

پاوربانکی که شما را از باتری به باتری کردن خودرو بی‌نیاز می‌کند

نکته جالب این است که شما به راحتی می‌توانید با استفاده از این پاوربانک خودروهای تک‌سوز یا دوگانه‌سوز را روشن کنید. این محصول با یک‌بار شارژ قادر است حداکثر ۲۵ بار باتری خودرو شما را راه‌اندازی کند. ۳C Power هم از طریق کابل USB‌و شارژر رایج گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند و هم از طریق شارژر فندکی، شارژ می‌شود.

در جعبه این محصول تمامی لوازمی که به آن نیاز دارید پیش‌بینی شده است. کابل USB، شارژر فندکی برای شارژ پاوربانک، دفترچه راهنما، بوستر و کابل‌ها و گیره‌های اتصال به باتری.

پاوربانک Vacii Homi

اما دیگر محصول جالبی که قصد داریم شما را با آن‌ آشنا کنیم، یک پاوربانک تایوانی فوق لوکس با نام Vacii HOMi است که علاوه بر کیفیت ساخت بالا از ظاهر زیبا، سلول‌های باتری با کیفیت، مدارهای محافظتی گوناگون و امکانات زیاد و جالبی برخوردار است.

پاوربانکی که شما را از باتری به باتری کردن خودرو بی‌نیاز می‌کند

این پاوربانک به شکل دایره‌ای مانند ساخته شده است که در بدنه جانبی آن پورت‌های ورودی، خروجی و چراغ‌های نشانگر LED قرار دارد. بر روی پاوربانک نیز پورت مغناطیسی جالبی وجود دارد که به‌وسیله آن می‌توان چراغ‌های فانتزی و عروسکی ساخته شده برای این محصول را به سادگی به آن متصل و جدا کرد.

چراغ‌های عروسکی LED ساخته شده برای این محصول در چند شکل مختلف موجود است که در هنگام سفر یا گردش و حتی در خانه به‌کار می‌آید.

این محصول به باتری ۷۸۰۰ میلی آمپر ساعتی و دو پورت USB خروجی مجهز شده است که قادر است دو گوشی موبایل یا یک گوشی و یک تبلت را همزمان شارژ کند. خروجی ۵ ولت ۱ آمپر مناسب شارژ گوشی‌های هوشمند و خروجی ۵ ولت ۲.۴ آمپر برای شارژ تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند مجهز به شارژ سریع بسیار مناسب است.

Vacii HOMi به‌دلیل بهره‌مندی از شارژ سریع ۲ آمپر با سرعت بسیاری شارژ می‌شود.

پاوربانکی که شما را از باتری به باتری کردن خودرو بی‌نیاز می‌کند

بر روی این پاوربانک، چوب طبیعی بامبو قرار دارد که کمک زیادی به زیبایی محصول و ایجاد حس خوب برای کاربر هنگام در دست گرفتن آن می‌کند. همچنین با برداشتن قاب دایره‌ای بامبو محفظه نگه‌دارنده کابل USB قرار دارد تا حمل و نقل پاوربانک ساده‌تر گردد و بدین وسیله از گم شدن کابل محصول جلوگیری شود. کیف زیبایی از جنس پارچه میکروفایبر نیز به همراه محصول ارایه می‌شود تا در هنگام حمل و نقل به محصول آسیبی وارد نشود و جلوی ورود گرد و خاک و ایجاد خط و خش بر روی آن گرفته شود

شما می‌توانید این محصولات جذاب را از وب‌سایت بست‌نیک  خریداری کنید و از مزایای تضمین قیمت، تضمین اصالت کالا، دوره ۱۰ روزه تعویض کالا و ارسال رایگان برخوردار شوید.

با عضویت در کانال تلگرام بست‌نیک به آدرس telegram.me/bestnik به‌سادگی و به‌سرعت از جشنواره‌های فروش، تخفیف‌های ویژه، محصولات جدید مطلع شوید و در شگفتی‌های هر هفته کانال تلگرام بست‌نیک شانس خود را امتحان کنید.

منبع:زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا