عذرخواهی آکادمی «اسکار» از آسیایی‌ ها

برگزارکنندگان مراسم اسکار نسبت به توهین‌های صورت گرفته در مراسم امسال، از بازیگران و فیلمسازان آسیایی عذرخواهی کردند. آکادمی اسکار که قرار است تا سال ۲۰۲۰ میلادی، تعداد اعضای زن و اقلیت‌ها را به دو برابر تعداد کنونی افزایش دهد، روز گذشته اعلام کرد که بابت هر توهینی در مراسم امسال متأسف است. در بیانیه …

برگزارکنندگان مراسم اسکار نسبت به توهین‌های صورت گرفته در مراسم امسال، از بازیگران و فیلمسازان آسیایی عذرخواهی کردند.

آکادمی اسکار که قرار است تا سال ۲۰۲۰ میلادی، تعداد اعضای زن و اقلیت‌ها را به دو برابر تعداد کنونی افزایش دهد، روز گذشته اعلام کرد که بابت هر توهینی در مراسم امسال متأسف است.

عذرخواهی آکادمی «اسکار» از آسیایی‌ ها

در بیانیه این آکادمی آمده است: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مراسم اسکار در آینده حساسیت بیشتری به مسائل فرهنگی نشان دهد.

در مراسم اسکار که ماه فوریه گذشته برگزار شد، کریس راک، مجری این مراسم در بخشی سه کودک آسیایی را به عنوان حسابداران آکادمی معرفی کرد که این موضوع  موجب ناراحتی انجمن آسیایی آکادمی شده است.

انگ لی، کارگردان دارنده دو جایزه  اسکار، جرج تاکی بازیگر مجموعه تلویزیونی پیشتازان فضا به همراه بیش از بیست آسیایی دیگر در نامه‌ای به آکادمی خواستار برخورد محترمانه نسبت به تمامی نژادها شدند. در این نامه برخورد مجری مراسم امسال «فاقد حساسیت» لازم خوانده شده است.

این نامه همچنین به امضای ساندرا اوه (ستاره مجموعه تلویزیونی آناتومی گری) و تنی چند از مستندسازان و تهیه‌کنندگان که اعضای آکادمی نیز هستند، رسیده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا