قطعی شدن افزایش حقوق کارمندان دولت

نگرانی بازنشستگان و شاغلان دولتی از عدم افزایش حقوق این قشر در سال ۹۵ به دلیل تصویب نشدن بودجه، بارها توسط سرویس مشکلات مردم پیگیری شد. محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت البته در پاسخ به سئوال خبرنگار ما اعلام کرد مشکلی که بین مجلس و دولت درباره بودجه ۹۵ وجود دارد، حل شدنی است و این …

نگرانی بازنشستگان و شاغلان دولتی از عدم افزایش حقوق این قشر در سال ۹۵ به دلیل تصویب نشدن بودجه، بارها توسط سرویس مشکلات مردم پیگیری شد.

محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت البته در پاسخ به سئوال خبرنگار ما اعلام کرد مشکلی که بین مجلس و دولت درباره بودجه ۹۵ وجود دارد، حل شدنی است و این بخش از حقوق بگیران مطمئن باشند از سال آینده، افزایش حقوق خواهیم داشت.

اکنون سخنگوی کمیسیون برنامه وبودجه مجلس اعلام کرد این کمیسیون برای پرداخت تن خواه دو ماه به دولت در سال ۹۵ موافقت کرده.

غلامرضا کاتب گفت:‌در پی تصویب دو فوریت و کلیات لایحه دو دوازدهم بودجه ۹۵ در جلسه علنی امروز مجلس این لایحه در جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت و کمیسیون با پرداخت تن خواه دو ماه به دولت برای فروردین و اردیبهشت ۹۵ موافقت کردند.

او گفت: هم‌چنین در این مصوبه بندی گنجانده شد که بر اساس دولت امکان افزایش حقوق و دستمزد کارکنان خود را در دو ماه اول سال ۹۵ نیز خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا