آخرین خبر خوش سال برای تئاتری ها

مهدی شفیعی، مدیرکل اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگویی با خبرنگار بخش تئاتر ، با اعلام این خبر بیان کرد: خوشبختانه تخصیص مالی بخشی از بدهی‌هایی که مربوط به گروه‌های نمایشی بود، تامین شد و انجمن هنرهای نمایشی از روز ۲۶ اسفندماه پرداخت مطالبات گروه‌های نمایشی را که در سال ۹۴ …

مهدی شفیعی، مدیرکل اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگویی با خبرنگار بخش تئاتر ، با اعلام این خبر بیان کرد: خوشبختانه تخصیص مالی بخشی از بدهی‌هایی که مربوط به گروه‌های نمایشی بود، تامین شد و انجمن هنرهای نمایشی از روز ۲۶ اسفندماه پرداخت مطالبات گروه‌های نمایشی را که در سال ۹۴ اجرا داشتند، آغاز کرد.

او افزود: به طور کلی ۱۶۰ گروه نمایشی هستند که حدود ۲ میلیارد تومان از مطالبات آن‌ها باقی مانده بود که روز گذشته با ۹۰ گروه نمایشی تماس گرفته شد و با صدور چک، مبالغی که باید به آن‌ها داده می‌شد، پرداخت شد.

وی ادامه داد:‌ مطالبات بقیه گروه‌ها نیز در این دو روز، یعنی ۲۷ و ۲۸ اسفندماه پرداخت خواهد شد تا به این ترتیب قبل از پایان سال بتوانیم تمام مطالبات گروه‌های نمایشی را که امسال بابت اجرای آن‌ها تعهد داشتیم، بپردازیم.

شفیعی همچنین خاطرنشان کرد: بدهی‌های باقی مانده از گذشته و نیز آنچه مربوط به گروه‌های نمایشی نیست هم تا دو سه ماه ابتدایی سال آینده پرداخت خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا