شبکه شما امشب رسما تعطیل می شود

احسان کاوه مدیر شبکه تهران در حاشیه مراسم رونمایی از سریال هزاردستان در جمع خبرنگاران  در پاسخ به سوال خبرنگار گفت:‌ بعد از پخش سریال هزاردستان از شبکه تهران قصد داریم مجموعه‌های فاخری که سازمان تولید کرده با نسخه برتر و با کیفیت HD پخش کنیم. وی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار درباره جابجایی …

احسان کاوه مدیر شبکه تهران در حاشیه مراسم رونمایی از سریال هزاردستان در جمع خبرنگاران  در پاسخ به سوال خبرنگار گفت:‌ بعد از پخش سریال هزاردستان از شبکه تهران قصد داریم مجموعه‌های فاخری که سازمان تولید کرده با نسخه برتر و با کیفیت HD پخش کنیم.

وی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار درباره جابجایی برنامه به خانه برمی‌گردیم به شبکه تهران نیز گفت: برنامه به خانه برمی‌گردیم فعلا در شبکه ۵باقی خواهد ماند و شبکه ۵ تصمیم دارد که این برنامه را برای خود نگه دارد.

وی درباره پخش سریال هزاردستان از شبکه تهران گفت: به دلیل ارتباط موضوعی این سریال با شهر تهران ترجیح دادیم این سریال اولین سریالی باشد که این شبکه به روی آنتن می‌برد بعد از هزاردستان نیز تصمیم داریم سریال‌های روزی روزگاری، میرزاکوچک‌خان جنگلی و سربداران را به همین ترتیب و با کیفیت HD پخش کنیم.

کاوه در مورد تولیدات سال جدید شبکه تهران نیز گفت: با توجه به مسائل مالی سازمان و اینکه هنوز بودجه مشخصی نداریم محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما در تلاش است تا با کمک دوستان و مسئولان سازمان را به عبارتی جمع و جورتر کند. بر همین اساس از امشب ساعت ۲۴ شبکه شما با شبکه …. ادغام می‌شود و شبکه شما به طور رسمی از امشب تعطیل خواهد شد این اقدامات صورت می‌گیرد تا از موجودی سازمان به نحو احسن استفاده شود.

مدیر شبکه تهران در پاسخ به این سوال که تولیدات جدی این شبکه شامل چیست، گفت: هنوز به نقطه‌ای نرسیدیم که بتوانیم به تولیدات جدی فکر کنیم و با توجه به اینکه شبکه تهران به تازگی راه‌اندازی شده زمانی می‌گذرد تا به سر و سامان نسبی برسیم.

وی ادامه داد: همه افراد در جهت بهتر شدن برنامه‌ها تلاش می‌کنند اما گاهی از سایر دستگاه‌ها با بی‌مهری مواجه می‌شویم.

کاوه در مورد تولیدات آثار نمایشی نیز گفت:‌در حال حاضر تصمیمی برای تولید آثار نمایشی نداریم چرا که همانطور که گفتم شرایط مالی سازمان هنوز به ثبات نرسیده است و این اقدام نیاز به بودجه مشخص دارد.

کاوه در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر ساخت سریال‌های جدید نیز گفت:‌ به دلیل اینکه ساخت سریال هزینه‌های زیادی دارد و سازمان صدا و سیما باید این هزینه‌ها را مدیریت کند در حال حاضر به تولید سریال فکر نمی‌کنیم. از طرفی تولید سریال‌ها تا حدودی بازده طولانی‌‌مدت دارد و بر همین اساس تصمیم صدا و سیما بر این است که سریال‌سازی توسط مرکز امور نمایشی سیما و مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی انجام شود و فقط برای پخش در اختیار شبکه سیما قرار بگیرد.

مدیر شبکه تهران درباره سریال هزاردستان نیز گفت:« هزار دستان به عنوانی یکی از سریال‌های تاثیرگذار و خوش ساخت سیما است که امروزه یک اثر میراثی به شمار می‌رود این سریال توسط تلویزیون بازسازی شده و در کیفت HD پخش خواهد شد. این سریال قرار است از ۲۸ اسفند در ساعت ۲۲ از شبکه تهران پخش شود و بازپخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا