مصدومیت ۲ مامور در چهارشنبه سوری

سرهنگ ” محمد طراقیه ” از گروهبان یکم ” میلاد عرب ” که در ماموریت شب گذشته در میدان تسلیحات منطقه نارمک تهران از سوی جمعی از هنجارشکنان مورد اصابت مواد منفجره(نارنجک دست ساز) قرار گرفت، عیادت کرد. وی در حاشیه این دیدار گفت: با توجه اقدامات پیشگیرانه نهادها و سازمان های متولی، هر ساله …

سرهنگ ” محمد طراقیه ” از گروهبان یکم ” میلاد عرب ” که در ماموریت شب گذشته در میدان تسلیحات منطقه نارمک تهران از سوی جمعی از هنجارشکنان مورد اصابت مواد منفجره(نارنجک دست ساز) قرار گرفت، عیادت کرد.

وی در حاشیه این دیدار گفت: با توجه اقدامات پیشگیرانه نهادها و سازمان های متولی، هر ساله شاهد هنجارشکنی برخی از هنجارشکنان هستیم که نتیجه رفتار ناشایست آنها عواقب و صدمات جبران ناپذیری برای دیگر افراد جامعه و حتی سلامتی خودشان دارد.

این مقام انتظامی از زحمات همه دست اندرکاران که در زمینه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی با هدف پیشگیری از بروز حوادث فعالیت داشتند تقدیر وتشکر کرد .

سرهنگ طراقیه از اقدامات یگان ویژه در امر پیشگیری، برقراری نظم و امنیت عمومی را ،اطلاع رسانی و حضور در بین دانش آموزان مقاطع مختلف مدارس سراسر کشور ، به کارگیری تجهیزات کامل در سطح معابر عمومی شهرها و استان های سراسرکشور برشمرد.

براساس گزارش سایت پلیس، وی در ادامه افزود: متاسفانه در جریان انجام ماموریت شب گذشته علی رغم به کارگیری تجهیزات کامل و مطمئنه، با پرتاب مواد منفجره آتش زا (نارنجک دست ساز) از سوی هنجارشکنان، تعداد دو نفر از کارکنان یگان دوم به نام های گروهبان یکم ” میلاد عرب ” با آسیب دیدگی و سوختگی صورت، دندان ها، دست و پا مواجه و همچنین استواردوم “عباس سوری” از ناحیه دست دچار سوختگی و آسیب دیدگی شدند که به حمد الله تا این لحظه حال عمومی آنها خوب اعلام شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا