چگونه از اندروید N به اندروید مارشمالو برگردیم؟

موبنا- ضمن اینکه امکان نصب این سیستم عامل برای دارندگان گوشی‌های نکسوس نیز فراهم شده است که البته باگ‌های زیادی نیز دارد. اگر قصد دارید بدانید چگونه می‌توان از اندروید N به اندروید مارشمالو بازگشت، با زومیت همراه باشید. طی چند روز گذشته انتشار نسخه‌ی آزمایشی اندروید جدید موسوم به اندروید N و ویژگی‌های جذاب …

موبنا- ضمن اینکه امکان نصب این سیستم عامل برای دارندگان گوشی‌های نکسوس نیز فراهم شده است که البته باگ‌های زیادی نیز دارد. اگر قصد دارید بدانید چگونه می‌توان از اندروید N به اندروید مارشمالو بازگشت، با زومیت همراه باشید.

طی چند روز گذشته انتشار نسخه‌ی آزمایشی اندروید جدید موسوم به اندروید N و ویژگی‌های جذاب آن در صدر اخبار دنیای تکنولوژی قرار داشته است. علاوه بر توسعه‌دهندگان، مالکان گوشی‌های نکسوس شامل نکسوس ۶ پی، نکسوس ۵ ایکس و نکسوس ۶ نیز این شانس را دارند تا بتوانند از نسخه‌ی بتای اندروید ۷ لذت ببرند.

اما از آنجایی که این نسخه هنوز در شرایط آزمایشی به سر می‌برد، بی‌تردید باگ و مشکلات زیادی دارد که نه تنها این ناپایداری می‌تواند آزار دهنده باشد، بلکه سبب می‌شود تا نتوانید به طور کامل از گوشی خود استفاده کنید. به همین دلیل بسیاری از کاربران بعد از تجربه‌ای کوتاه تمایل دارند به همان اندروید مارشمالو بازگردند. گوگل برای این کاربران راهکار ویژه‌ای تدارک دیده است.

چگونه از اندروید N به اندروید مارشمالو برگردیم؟

طبیعتا یکی از روش‌های این کار استفاده از ابزارهای فلش کردن گوشی و نصب رام اندروید مارشمالو است. اما راه دوم این است که به همان صفحه‌‌ای مراجعه کنید که گوگل برای شرکت در برنامه‌ی بتای اندروید جدید در نظر گرفته و روی گزینه‌ی UNROLL DEVICE کلیک کنید. سپس باید منتظر باشید تا ظرف چند دقیقه گوشی شما از طریق OTA به همان نسخه‌ی قبلی اندروید بازگردید. برای این کار تاییدیه شما نیز لازم است.

فراموش نکنید بازگشت از اندروید N به اندروید مارشمالو باعث راه‌اندازی مجدد و حذف اطلاعات گوشی شما می‌شود. بنابراین پیش از هر کاری از اطلاعات ضروری خود نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید.

منبع:زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا