گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج توسط سامسونگ کالبد شکافی شدند

موبنا- گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج از جمله محصولات مطرح هستند که فعلا به‌صورت گسترده روانه‌ی بازار نشده‌اند و تنها برخی از کاربران که آنها را پیش‌خرید کرده بودند، اکنون دستگاه‌شان را دریافت کرده‌اند و دیدگاه‌هایشان را در این خصوص با سایر کاربران درمیان می‌گذارند. البته در این بین برخی از کاربران …

موبنا- گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج از جمله محصولات مطرح هستند که فعلا به‌صورت گسترده روانه‌ی بازار نشده‌اند و تنها برخی از کاربران که آنها را پیش‌خرید کرده بودند، اکنون دستگاه‌شان را دریافت کرده‌اند و دیدگاه‌هایشان را در این خصوص با سایر کاربران درمیان می‌گذارند. البته در این بین برخی از کاربران کالبد شکافی‌هایی را نیز روی این دو محصول انجام داده‌اند. باز کردن داخل دستگاه‌ها باعث می‌شود که افراد از قطعات داخلی‌شان مطلع شوند و در مقابل به‌میزان سادگی در تعمیر آن نیز پی ببرند. سامسونگ اکنون کالبد شکافی‌ را برای این دو محصول انجام داده است و از طریق آن سعی کرده تا قدرت مهندسانش را به‌رخ بکشد.

گلکسی اس 7

 

البته باید توجه داشت که پرچم‌داران جدید سامسونگ در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم هستند و از استاندارد IP68 بهره می‌برند و به‌همین دلیل بخش جلو و پشتی دستگاه، توسط نوار‌هایی برای مقاومت در برابر آب قرار پوشانده شده‌اند و تمام پورت‌ها نیز از مواد ضد زنگ ساخته شده‌اند. سامسونگ در پورت‌ها از ماده‌ای استفاده کرده است که از طریق ویژگی کشش سطحی، مانع نفوذ آب به‌داخل دستگاه می‌شود.

منبع:زومیت

گلکسی اس 7

 

بخش فلزی که بین دو لایه‌ی شیشه‌ای دستگاه وجود دارد Bracket نامیده می‌شود و در کنار این که ظاهر زیبایی را به‌دستگاه می‌بخشد، مقاومت بالایی را نیز برای قطعات داخلی دستگاه ایجاد می‌کند. سامسونگ سیستم سرمایشی جدیدی را برای گلکسی اس ۷ تعبیه کرده است که از شبکه‌ای فلزی ساخته شده و در بخش‌هایی از دستگاه گسترده شده‌اند و از نوع ۰.۴t هستند. شیوه‌ی کار این سیستم سرمایشی بدین صورت است که حرارت دستگاه را به‌بخار و سپس مایع تبدیل می‌کند و از همین طریق دمای دستگاه را کاهش می‌دهد.

گلکسی اس 7

 

مادربرد دستگاه از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که در این بین می‌توان به‌شیار microSD، پردازنده‌ی اصلی (که بر اساس گفته سامسونگ ۳۰ درصد کارایی بیشتری نسبت به‌گلکسی اس ۶ دارد)، فلش مموری UFS 2.0 و رم از نوع LPDDR4 اشاره کرد. سنسور‌های NFC و MST که برای سیستم پرداخت سامسونگ (سامسونگ Pay) استفاده می‌شوند نیز در این بخش قرار دارند. از سایر قطعات موجود در این بخش می‌توان به‌مدار تجمع (IC) شارژ بی‌سیم، سنسور سنجش ضربان قلب و رابط USB اشاره کرد. دوربین جلو و پشتی دستگاه از جمله بخش‌های دیگر این محصول هستند که باتری بزرگی را نیز در بخش پایینی آنها شاهد هستیم.

گلکسی اس 7

صفحه‌ی پشتی دستگاه که در واقع بعد از جدا کردن قاب شیشه مشاهده می‌شود، از سه بخش تشکیل شده است که بخش بالایی آن مربوط به‌آنتن دستگاه بوده و بخش مرکزی آن وظیفه‌ی محافظت از مادربرد و البته جلوگیری از وجود مایعات به‌ آن را دارد و در بخش زیرین آن نیز اسپیکر ۱.۲ واتی قرار گرفته است.

گلکسی اس 7

گلکسی اس 7

گلکسی اس 7

گلکسی اس 7

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا